Skip to main content

X Factor a condus urbanul, Bruce Willis naţionalul. Emisiunea Andreei Marin, mai slabă ca săptămâna trecută

 

x factor

Bătălia grea pe TV. X FactorGreu de pensionat şi Andreea Marin au concurat aseară pe TV. Pe intervalul de intersecţie al celor trei producţii cu greutate, Antenei 1 i-a revenit urbanul şi comercialul, în timp ce Pro TV a condus pe publicul naţional.

Publicitate

Andreea Marin s-a poziţionat pe locul cinci în audienţe cu emisiunea Preţuieşte viaţa. Ediţia de aseară a fost puţin sub premiera de săptămâna trecută.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor pe intervalul de intersecţie al producţiilor Greu de pensionat – X-Factor – Preţuieşte viaţa.

NAŢIONAL. Pro TV şi Kanal D au avut primele locul pe publicul naţional. Pro TV, care a difuzat filmul Greu de pensionat, a fost urmărit de aproape 1,6 milioane de telespectatori pe minut. Kanal D a fost pe doi, cu Ochii din umbră. Antena 1 a fost pe trei, cu 1,4 milioane de privitori. Pe interval, emisiunea Preţuieşte viaţa a Andreei Marin a fost pe locul cinci, cu o medie de 590.000 de telespectatori.

URBAN. Antena 1, cu X Factor, a condus pe publicul de la oraşe, înregistrând o medie de aproape un milion de telespectatori pe minut, la o distanţă bună de Pro TV, care a avut 863.000 de telespectatori. Preţuieşte viaţa a fost pe cinci şi la nivel urban, cu o medie de 348.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Antena 1 a condus şi pe publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani, fiind urmărit de 556.000 de telespectatori pe minut. Pro TV, ocupantul locului doi, a ţinut aproape cu 527.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV pe intervalul de intersecţie: Greu de pensionat – X-Factor – Preţuieşte viaţa (20.45-22.35) la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.594.000 8,4 15,9
2 Kanal D 1.472.000 7,7 14,7
3 Antena 1 1.405.000 7,4 14
4 Prima TV 865.000 4,5 8,6
5 TVR 1 589.000 3,1 5,9
6 Antena 3 368.000 1,9 3,7
7 TVR 2 275.000 1,4 2,8
8 Acasa 251.000 1,3 2,5
9 Romania TV 187.000 1 1,9
10 National TV 153.000 0,8 1,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV pe intervalul de intersecţie: Greu de pensionat – X-Factor – Preţuieşte viaţa (20.45-22.35) la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Share%
3 Antena 1 998.000 9,5 17,2
1 Pro TV 863.000 8,2 14,9
2 Kanal D 663.000 6,3 11,4
4 Prima TV 361.000 3,4 6,2
5 TVR 1 348.000 3,3 6
6 Antena 3 260.000 2,5 4,5
8 Acasa 156.000 1,5 2,7
9 Romania TV 142.000 1,4 2,4
7 TVR 2 110.000 1 1,9
10 National TV 65.000 0,6 1,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iulia Bunea Iulia Bunea
    Buna,

    Others a avut 1,4 milioane pe national si 972 pe urban. Da, posibil ca grosul este de la DigiSport.
  • geo geo
    Iulia, sunt sigur ca si categoria "Altii" a avut aseara o audienta foarte buna...posibil este un milion de privitori...ptr ca Digisport a transmis de la ora 21.30 meciul de fotbal Brasov - Steaua..si Steaua scoate audienta...stiu ca ai sa zici ca Altii nu inseamna numai Digisport insa trebuie sa admiti ca "grosul" telespectatorilor de la Altii il aduce acest post tv.

Trimite un comentariu

sus