Dobrolific SRL, firma deţinută în totalitate de Mihai Dobrovolschi, s-a înscris pentru a obţine frecvenţe radio cu două proiecte, Radio Guerrilla şi Eu-Inimă-Radio. Solicitările vor fi pentru Rădăuţi şi Suceava, la Radio Guerrilla şi Sibiu, Rădăuţi, Suceava la Eu-Inimă-Radio. Cele două propuneri au fost făcute în condiţiile în care nu se ştie cu exactitate cui aparţine marca Guerrilla.
La prezentarea proiectelor a venit, în faţa CNA, Mihai Dobrovolschi. „Vreau să spun din capul locului că situaţia ciudată a ofertei, aceeaşi frecvenţă pe două denumiri provine din istoria învolburată a mărcii Guerrilla. Si Eu-inimă-radio este tot o încercare a noastră de a reface Guerrilla care, după cum ştiţi, nu a picat din cauza conţinutului editorial ci din cauza vicisitudinilor politice, economic, penale”, a spus Dobrovolschi.
Despre Guerrilla: E un proiect care a început în 2004. A fost targetat pentru pătura mijlocie, creatori de opinie, oameni cu venituri medii şi mari, un target care este slab reprezentat.
Firma Dobrolific, cea care s-a înscris la concurs pentru licenţe, aparţine în totalitate lui Mihai Dobrovolschi. „S-a decis acest lucru cu susţinerea tuturor colegilor din departamente. Este o firmă făcută de mine pentru piaţa audiovizuală. Firma în sine a activat nu doar pe piaţa radio ci şi în producţia audiovideo, editorial, emisiuni de televiziune la TVR 2. Credem că, eu, ca acţionar principal, şi cei din jurul meu, nu aveam nicio hibă de preluare a acestelor licenţe.
Narcisa Iorga, membru CNA, a cerut clarificări despre marca Radio Guerrilla.
Dobrovolschi a explicat că situaţia este încă neclară. „Am făcut demersuri pentru a afla cui aparţine şi nu am reuşit. La OSIM, marca aparţine unei societăţi care nu mai există (Polifonic - n.r.). Dacă cineva vine în timpul concursului cu dovada că deţine marca Guerrilla, am fi nevoiţi fie să ajungem la o înţelegere, fie să continuăm sub un alt nume. Aşa că am decis ca măsură profilactică să prezentăm şi un alt nume”, a explicat Dobrovolschi.
Comentarii