Andreea Marin, invitată în acelaşi timp pe două posturi de televiziune, nu a răzbit în faţa sultanului Suleyman Magnificul. Audienţa însumată a celor două emisiuni înregistrate în care a fost invitată vedeta – TopChef (Antena 1) şi Mi-s de la ţară (Prima TV) a fost sub media serialului turcesc de pe Kanal D.
Detalii, în continuare:
- Suleyman Magnificul a fost de departe programul serii: o medie de audienţă, în fiecare minut, de peste 2,1 milioane de români (11,2 rating), dintre care 1,4 milioane de telespectatori au fost din oraşe.
La Mi-s de la ţară, pe Prima TV, Andreea Marin căuta talente la sate. La TopChef, pe Antena 1, vedeta juriza preparatele bucătarilor concurenţi. Cu ce rezultate?
- Media de audienţă a emisiunii TopChef (pe tot intervalul programului) a fost, la nivelul întregii ţări, de 791.000 de români în fiecare minut (4,2 rating). La nivel urban, TopChef a avut 470.000 de orăşeni (4,5 rating).
- Cu Andreea Marin, Mi-s de la ţară a fost aproape de Antena 1, la nivelul întregii ţări. Programul de pe Prima TV a avut o medie de audienţă de aproape 750.000 de români pe minut (3,9 rating). La oraşe, diferenţa faţă de TopChef a fost mai mare: Mi-s de la ţară a fost văzut de 232.000 de români din mediul urban (2,2 rating), jumătate în comparaţie cu showul culinar de pe Antenă.
Cele trei programe s-au intersectat pentru aproximativ o oră şi jumătate.
Iată audienţele posturilor TV pe intersecţia Suleyman – TopChef – Mi-s de la ţară:
NATIONAL | URBAN | ||
---|---|---|---|
Kanal D | 2,17 milioane de telespectatori (11,4 rtg) | Kanal D | 1.420.000 (13,5) |
Pro TV | 1.630.000 (8,6) | Pro TV | 851.000 (8,1) |
Antena 1 | 771.000 (4,1) | Antena 1 | 451.000 (4,3) |
Prima TV | 748.000 (3,9) | Antena 3 | 281.000 (2,7) |
Acasa | 579.000 (3) | Acasa | 232.000 (2,2) |
Prima TV | 232.000 (2,2) |
Comentarii
Stire nu este ca AM x2 nu a facut cat Suleyman, ci ca nu a facut nici macar cat Pro TV. Suleyman spulbera orice audienta, cred ca de pe vremea sclavei Isaura nu mai exista asa curent telenovelistic, de aceea de mirare este doar ca cele 2 posturi impreuna (A1& prima) nu au reusit, cu productii relativ costisitoare, sa ajunga din urma Pro, cu un film expirat.
asta este un studiu de caz despre puterea brandului.