Continuă seria schimbărilor în Pro TV, după demisia lui Adrian Sârbu. Ciprian Stancu, şef al vânzărilor, pe şase ţări, al companiei Central European Media Enterprises, pleacă din compania mamă a Pro TV, începând de la 1 decmebrie.
Ciprian Stancu a fost promotorul politicii de creşteri a preţului publicităţii şi a eliminării rebate-ului.
Ciprian Stancu, în exclusivitate pentru Paginademedia.ro:
“A fost o decizie comună, în condiţiile schimbării de management de la CME. Am decis împreună că este mai bine să nu continuăm colaborarea.
În calitate de coordonator al vânzărilor, am fost implicat direct în politica de creştere a preţului publicităţii în toată regiunea şi de transparentizare prin eliminarea rebate-ului. În Cehia, această schimbare a fost mai abruptă, iar piaţa de acolo nu a reacţionat cum ne aşteptam.
Rezultatele după nouă luni şi schimbarea de tot management CME au condus la o optică diferită asupra politicii de vânzări a companiei.”
Care este direcţia?
“Consistent cu principiile care m-au ghidat, până în acest moment nu am iniţiat discuţii cu nicio altă companie din industrie, pentru un nou angajament. Mi s-a părut corect să rămân loial companiei până în ultima zi sub contract, a declarat Ciprian Stancu pentru Paginademedia.ro.“
Carte de vizită Ciprian Stancu:
- Ciprian si-a inceput cariera Pro in anul 2000, cand s-a alaturat echipei de vanzari a canalului Acasa TV.
- A fost apoi, pe rand, in functia de Sales Manager Acasa TV in 2002, iar incepand cu 2005 in cea de Head of TV Sales PRO TV S.A.
- In perioada 2008-2010 a fost de asemenea implicat in operatiunile din Ucraina ale Central European Media Enterprises (CME), compania mama a Pro TV S.A. Initial a indeplinit functia de Consultant in vanzari, devenind ulterior Membru al Boardului de Management.
- În 2010 a fost numit CME Head of New Media & MediaPro, iar din ianuarie 2011 pana in prezent a coordonat managementul de vanzari din cele 6 tari ale CME din functia de Head of CME Sales.
Comentarii