Meciul de Champions League, dintre Steaua şi Schalke, transmis de TVR 1, aseară de la 21.45, a fost pe primul loc în audienţe, atât pe targetul naţional, cât şi pe urban.
Pe segementul comercial, lider a fost Pro TV, care a difuzat, pe intervalul meciului, show-ul culinar MasterChef Proba celebrităţii şi ştirile de noapte.
Partida a fost urmărită la postul public de peste 1,4 milioane de telespectatori.
Meciul Steaua-Schalke a fost difuzat şi de posturile Digi Sport şi Dolce Sport.
Paginademedia.ro prezintă audienţa posturilor de pe intervalul meciului.
NAŢIONAL. Partida de pe TVR 1 a atras 1,4 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Pro TV s-a clasat pe locul doi cu o audienţă de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori. Kanal D a ocupat locul trei (peste 1 milion de telespecatori) cu Suleyman Magnificul şi Wow Biz.
Dolce Sport, canalul de sport al Romtelecom, s-a clasat pe locul şapte la nivel naţional, cu o audienţă de 220.000 de telespectatori, în medie pe minut.
URBAN. Meciul dintre Steaua şi Schalke, difuzat de TVR 1, a înregistrat, la oraşe, o medie de circa 700 de mii de telespectatori, la mică distanţă de Pro TV (635.000), aflat pe locul al doilea. Kanal D şi-a menţinut poziţia în clasament, fiind urmărit, pe prioada meciului, de 614.000 de telespectatori.
La oraşe, Dolce a avut o medie de 95.000 detelespectatori pe minut şi a fost pe poziţia a noua.
COMERCIAL. Pe segmentul comercial, pe intervalul meciului, pe primul loc a fost Pro TV, cu 435.000 de telespectatori pe minut între 18 şi 49 de ani. TVR 1 a fost pe locul al doilea (379.000), urmat de Kanal D (250.000).
Audienţa posturilor TV, pe intervalul meciului Steaua– Schalke, la nivel NAŢIONAL:
Post TV | Nr persoane | Rtg% | Share |
---|---|---|---|
TVR 1 | 1.412.000 | 7,4 | 15,4 |
Pro TV | 1.162.000 | 6,1 | 12,7 |
Kanal D | 1.049.000 | 5,5 | 11,4 |
Antena 1 | 725.000 | 3,8 | 7,9 |
Antena 3 | 462.000 | 2,4 | 5 |
Prima TV | 455.000 | 2,4 | 4,9 |
Dolce Sport | 220.000 | 1,2 | 2,4 |
Acasa | 189.000 | 1 | 2,1 |
B1TV | 162.000 | 0,9 | 1,8 |
National TV | 137.000 | 0,7 | 1,5 |
Audienţa posturilor TV, pe intervalul meciului Steaua– Schalke, în mediul URBAN:
Post TV | Nr persoane | Rtg% | Share |
---|---|---|---|
TVR 1 | 699.000 | 6,7 | 13 |
Pro TV | 635.000 | 6,1 | 11,8 |
Kanal D | 614.000 | 5,9 | 11,4 |
Antena 1 | 424.000 | 4 | 7,9 |
Antena 3 | 329.000 | 3,1 | 6,1 |
Prima TV | 176.000 | 1,7 | 3,3 |
Acasa | 104.000 | 1 | 1,9 |
B1TV | 102.000 | 1 | 1,9 |
Dolce Sport | 95.000 | 0,9 | 1,8 |
Romania TV | 79.000 | 0,8 | 1,5 |
Audienţa posturilor TV, pe intervalul meciului Steaua– Schalke, pe segmentul COMERCIAL:
Post TV | Nr persoane | Rtg% | Share |
---|---|---|---|
Pro TV | 435.000 | 7,8 | 16,5 |
TVR 1 | 379.000 | 6,8 | 14,4 |
Kanal D | 250.000 | 4,5 | 9,5 |
Antena 1 | 214.000 | 3,8 | 8,1 |
Prima TV | 101.000 | 1,8 | 3,8 |
Acasa | 56.000 | 1 | 2,1 |
Pro Cinema | 48.000 | 0,9 | 1,8 |
Dolce Sport | 45.000 | 0,8 | 1,7 |
Antena 3 | 43.000 | 0,8 | 1,6 |
National TV | 42.000 | 0,7 | 1,6 |
Comentarii
- daca TVR-ul are emisiuni valoroase, are automat si audienta.
Cu penuria de cuvinte a Ramonei Badescu si vechile manifestari ale Anreei Marin, nu poti atrage publicul.