Black Friday, exploatat la maximum. „Sărbătoarea” reducerilor, împrumutată de la americani, a fost un adevărat boom mediatic, în zona online. „Black friday” a avut parte de peste 6.000 de apariţii în presa online, potrivit unei analize MediaIQ, pentru paginademedia.ro.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cum s-a văzut evenimentul reducerilor, în cifre.
Black Friday a avut 6.065 de apariţii în online, în perioada 1 noiembire - 22 noiembrie (în jurul prânzului). Iar principalele publicaţii online care au scris cel mai mult pe acest subiect au fost romanialibera.ro. evz.ro şi realitatea.net, mai arată raportul MediaIQ.
Pe lângă acestea, sintagma Black friday a avut parte şi de 3.981 de menţionări în social media.
Emag a fost de departe cel mai prezent în presă, în ultima lună. cu aproape 1.400 de apariţii.
Apariţia în presa online a principalelor magazine care au intrat în programul black friday
Magazin | Nr. articole in mass-media in perioada 1 - 22 nov | Mentionari in social media |
---|---|---|
Emag | 1.392 aparitii | 3.993 mentionari |
Domo | 648 aparitii | 164 mentionari |
Altex | 439 aparitii | 183 mentionari |
Evomag | 626 aparitii | 176 mentionari |
Flanco | 976 aparitii | 289 mentionari |
Media Galaxy | 124 aparitii | 63 mentionari |
Sursa: MediaIQ
Comentarii
Din 10 produse 1 avea promotie adevarata.
Totuși, din conversațiile mele de azi, am înțeles că cea mai mare bătaie a fost pe iPhone 5c, în 10 minute se terminaseră toate.
Ce stocuri or fi avut, de in mai putin de o ora erau epuizate?
S-a batut lumea pe harduri externe?