Skip to main content

Vagabonzii prezentatori de la Prima TV au luat premii şi la Londra

 

Capturaţi-ecranul-complet-14.01.2013-170510.bmpCampania Zilele Sperantei (Days of Hope) în care oameni fără adapost au prezentat jurnalele meteo la Prima TV, în luna ianuarie acestui an, a fost premiată şi la Londra.

Publicitate

Saatchi & Saatchi a obţinut cinci premii pentru campania Days of Hope la cea de-a 28-a ediţie a festivalului London International Awards (LIA). Din totalul trofeelor câştigate, trei sunt de aur şi două de argint.

Marii câştigărori ai acestui festival sunt Ogilvy (Reţeaua anului - Network of the Year) şi McCann Melbourne (Agenţia anului la LIA), care a obţinut aproximativ 30 de de distincţii cu campania Dumb Ways To Die, realizată pentru o companie de trenuri din Australia.

Campania socială Days of Hope are la bază ideea creativă a Saatchi & Saatchi Berlin şi a fost implementată pentru prima data în România pentru organizaţia Samusocial Romania, în parteneriat cu televiziunea Prima TV. Campania a fost susţinută de Saatchi & Saatchi PR şi Newcast, divizie a Zenith Media România. Obiectivul campaniei a fost acela de a sensibiliza opinia publică cu privire la pericolele cu care se confruntă oamenii străzii pe timpul iernii.

În cadrul campaniei din ianuarie 2013, timp de 5 zile, 5 oameni ai străzii au prezentat buletinul meteo la Prima TV în cadrul jurnalului Focus, după cum Paginademedia.ro a scris AICI

La nivel internaţional, campania a fost implementată în mai multe ţări precum Germania, Polonia, Elveţia, Rusia, Serbia.

Campania Days of Hope a mai fost premiată anul acesta cu Aur, Argint şi Bronz la festivalurile: CLIO Awards (Aur şi Argint), New York Festivals (Aur şi Bronz), Cannes (Argint şi Bronz) şi Golden Drum (Aur).

Cele mai recente premii câştigate de această campanie, la Londra

Trofeele câştigate, pe categorii:

  • Categoria Integration - Argint
  • Non Traditional - Branded Content - Aur
  • Non Traditional - Guerilla marketing - Aur
  • Non Traditional - Live Events - Beyond Advertising - Aur
  • Innovative Use of TV/ Cinema/ Online Film - Argint

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei din România:

  • Saatchi & Saatchi: Johan Ohlson (Executive Creative Director), Laura Iane (Creative Group Head), Marius Tianu (Creative Group Head), Catalin Rulea (Creative Group Head).
  • Saatchi & Saatchi PR: Larisa Petrini (Managing Partner), Ramona Dumitru (Business Unit Director), Antonia Tucheac (Corporate Communications Officer).
  • Newcast, divizie a Zenith Media Romania: Camelia Balinca, Head of Newcast în România.

 Citeşte şi: 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • dragos dragos
    Uite ca televiziunile pot face si lucruri bune. Felicitari, Prima TV! E cea mai curajoasa si mai creativa televiziune pentru ca are si prima emisiune din Romania vanduta in strainatate, Miss Fata de la Tara.
  • Catalin Mihail Tanase Catalin Mihail Tanase
    In afara de capitalul de marketing pe care l-au castigat trusturile media implicate, am fi interesati de actiunile concrete si de rezultatele acestora. In ceea ce ii priveste pe acei amarati. Multumim!
  • Mihai Mihai
    Foarte frumoasa initiativa au avut cei la prima tv. Felicitari:)

Trimite un comentariu

sus