Ediţia de aseară a emisiunii Vocea României, care încheie seria audiţiilor pe nevăzute, a fost urmărită, în medie, de peste 2,5 milioane de telespectatori din toată ţara.
Show-ul de talente de pe Pro TV a ocupat prima poziţie pe toate targeturile de audienţă (naţional, urban şi comercial).
La nivel naţional, emisiunea a fost urmărită de un public de peste trei ori mai mare decât cel de-al doilea post clasat, Antena 1.
Şi în cazul celorlalte două targeturi (urban şi comercial) raportul a fost asemănător.
Emisiunea Vocea României de aseară nu a atins însă performanţa ediţiei trecute, când show-ul a ţinut în faţa televizoarelor mai bine de 2,8 milioane de români. Ediţia din 27 octombrie a fost cea mai urmărită ediţie de până acum, după cum Paginademedia.ro a scris aici.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor din seara Vocea României.
NAŢIONAL.Vocea României a fost urmărită de peste 2,5 milioane de români în fiecare minut. Audienţa postului Pro TV a fost de trei ori mai mare faţă de următorul clasat, Antena 1, care a difuzat filmul de acţiune Curierul (20.30 - 22.30). Show-ul de talente de pe Pro TV s-a încheiat la ora 22.45.
Naţional TV şi Kanal D au fost aproape la egalitate. Naţional TV s-a poziţionat pe locul trei cu reality-show-ul Iubire interzisă. A reuşit să depăşească postul Kanal D, dar la o distanţă foarte mică, având în plus doar 2.000 de telespectatori.
Postul deţinut de trustul Dogan a avut pe intervalul Vocea României 30 de minute din emisiunea lui Mihai Ghiţă, Asta-i România, şi o oră şi 45 de minute din serialul Feriha (în reluare).
Minutul de aur la nivel NAŢIONAL: aproape 3 milioane de telespectatori, la 21.45
URBAN. Show-ul s-a menţinut pe primul loc şi la oraşe. Peste 1,5 milioane de români din mediul urban au urmărit emisiunea de pe Pro TV. Vocea a fost la o distanţă considerabilă de Antena 1, care a avut 523.000 de telespectatori. În mediul urban locul trei a fost ocupat de Kanal D, cu o medie de 334.000 de telespectatori. Naţional TV a căzut pe locul patru, la o distanţă de 85.000 de telespectatori faţă de Kanal D.
Minutul de aur la nivel URBAN: peste 1,8 milioane de telespectatori la 22.47.
COMERCIAL. Emisiunea de pe Pro TV a atras un public tânăr: 882.000 de telespectatori pe minut între 18 şi 49 de ani (15,8 rating pe targetul comercial). Audienţa pe comercial a fost de aproape trei ori mai mare decât a Antenei 1, post la care se uitau 295.000 de persoane din acest segment (5,3 rating). Locul trei a fost ocupat de Prima TV cu 144.000 de telespectatori, în medie pe minut (2,6 rating). Canalul a difuzat, pe intervalul emisiunii Vocea României, comedia Alvin şi Veveriţele.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 2 noiembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|
Pro TV | 2.540.000 | 13.4 | 26.0 |
Antena 1 | 831.000 | 4.4 | 8.5 |
National TV | 683.000 | 3.6 | 7.0 |
Kanal D | 681.000 | 3.6 | 7.0 |
Prima TV | 481.000 | 2.5 | 4.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 2 noiembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, în mediul URBAN:
Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.514.000 | 14.4 | 27.7 |
Antena 1 | 523.000 | 5.0 | 9.6 |
Kanal D | 334.000 | 3.2 | 6.1 |
National TV | 249.000 | 2.4 | 4.5 |
Prima TV | 238.000 | 2.3 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii