Skip to main content

TOP TV CRĂCIUN. Ştirile Pro TV conduc topul. MasterChef, NextStar şi Vocea României, printre cele mai urmărite emisiuni

 
oana andoni pro tv
oana andoni pro tv

oana andoni pro tv

Publicitate

Ce au urmărit românii în ajun şi în zilele de Crăciun? Ştirile Pro TV, Observatorul Antenei 1 şi ediţiile speciale ale emisiunilor au fost cap de afiş în zilele de 24, 25 şi 26 decembrie. Audienţa principalului program de ştiri de la Pro TV nu a coborât sub două milioane de telespectatori, la nivel naţional, O dată-n viaţă de pe TVR 1 a intrat în top, iar Dan Negru a fost peste Vocea României. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa principalelor programe din preajma Crăciunului.

24 DECEMBRIE. Ştirile Pro TV au înregistrat cea mai mare audienţă a zilei, cu o medie de 2,1 milioane de telespectatori din întreaga ţară, dintre care 967.000 erau din mediul urban. Al doilea program al zilei a fost finala MasterChef - Proba Celebrităţii. Show-ul de gătit a fost peste Antena 1, care a difuzat filmul Frumoasa adormită. MasterChef, care a avut-o câştigătoare pe Elena Lasconi, a fost urmărit de 1,9 milioane de persoane din întreaga ţară.

Tot marţi, Pro TV a difuzat Singur acasă 4, de la ora 17,15. Producţia a fost urmărită de puţin peste un milion de telespectatori din întreaga ţară, dintre care 632.000 erau din mediul urban.

Topul principalelor programe TV marţi, 24 decembrie

Program Post TV NATIONAL URBAN
Stirile Pro TV 19 Pro TV 2.147.000 (11,3) 967.000 (9,2)
MasterChef - Proba Celebritatii Pro TV 1.906.000 (10) 917.000 (8,7)
OBSERVATOR 19 Antena 1 1.637.000 (8,6) 728.000 (6,9)
Acces Direct Antena 1 1.263.000 (6,6) 637.000 (6,1)
Frumoasa adormita Antena 1 1.247.000 (6,6) 671.000 (6,4)
Stirile Pro TV 07 Pro TV 1.130.000 (5,9) 457.000 (4,4)
Singur acasa 4 Pro TV 1.087.000 (5,7) 632.000 (6)
Observator Special Antena 1 1.052.000 (5,5) 643.000 (6,1)
Tanti Florica Pro TV 939.000 (4,9) 464.000 (4,4)
De Craciun, cu Beethoven Antena 1 923.000 (4,9) 532.000 (5,1)

25 DECEMBRIE. Ştirile Pro TV au fost urmărite în ziua de Crăciun de aproape 2,5 milioane de persoane din întreaga ţară, dintre care 1,09 milioane de persoane erau din mediul urban. Locul al doilea a fost al ediţiei speciale Acces Direct, urmărit de 1,9 milioane de persoane în fiecare minut. În seara de Crăciun, bătălia s-a dat între filmul românesc Ho Ho Ho 2: O loterie de familie şi o ediţie specială a emisiunii Te cunosc de undeva.

Câştigători au fost filmul pe publicul naţional, şi emisiunea de pe Antena 1, la nivel urban. , Ho Ho Ho 2 a avut o medie de 1,7 milioane de telespectatori din întreaga ţară, dintre care 810.000 erau din mediul urban. Te cunosc de undeva a atras 1,2 milioane de telespectatori, dintre care 827.000 erau de la oraşe.

Emisiunea O dată-n viaţă, prezentată de Iuliana Tudor, a intra şi ea în topul audienţelor. A doua şi a treia parte au reuşit audienţe de peste un milion de telespectatori în întreaga ţară.

Topul principalelor programelor TV miercuri, 25 decembrie

Program Post TV NATIONAL URBAN
Stirile Pro TV 19 Pro TV 2.485.000 (13,1) 1.095.000 (10,4)
Acces Direct Antena 1 1.930.000 (10,1) 842.000 (8)
Observator 19 Antena 1 1.922.000 (10,1) 877.000 (8,4)
Ho Ho Ho 2: O loterie de familie Pro TV 1.750.000 (9,2) 810.000 (7,7)
Te cunosc de undeva (editie speciala) Antena 1 1.245.000 (6,5) 827.000 (7,9)
Observator special Antena 1 1.233.000 (6,5) 620.000 (5,9)
O data-n viata (partea a II-a) TVR 1 1.232.000 (6,5) 342.000 (3,3)
Cu duzina e mai ieftin Pro TV 1.143.000 (6) 696.000 (6,6)
O data-n viata (partea a III-a) TVR 1 1.042.000 (5,5) 313.000 (3)
Craciun cu scantei Pro TV 1.039.000 (5,5) 639.000 (6,1)
Garfield Pro TV 1.005.000 (5,3) 565.000 (5,4)
O data-n viata (prima parte) TVR 1 976.000 (8,8) 292.000 (2,8)

26 DECEMBRIE. Next Star şi Vocea României au fost programele de forţă în cea de-a doua zi de Crăciun. Emisiunea lui Dan Negru a câştigat, la mică distanţă, în faţa show-ului muzical de pe Pro TV. Ediţia specială a emisiunii NextStar a fost urmărită de 1,82 milioane de persoane din întreaga ţară, dintre care 1,05 milioane era de la oraşe.

Finala Vocea României a ţinut în faţa televizoarelor 1,8 milioane de persoane la nivel naţional, dintre care puţin peste un milion erau din mediul urban.

Topul principalelor programelor TV joi, 26 decembrie

Program Post TV NATIONAL URBAN
Stirile Pro TV 19 Pro TV 2.406.000 (12,6) 1.112.000 (10,6)
Next Star (editie speciala) Antena 1 1.825.000 (9,6) 1.052.000 (10)
Vocea Romaniei Pro TV 1.803.000 (9,5) 1.013.000 (9,7)
Observator 19 Antena 1 1.234.000 (6,5) 646.000 (6,2)
Observator 13 Antena 1 1.221.000 (6,4) 610.000 (5,8)
Mr Bean Antena 1 1.161.000 (6,1) 620.000 (5,9)
Observator 16 Antena 1 994.000 (5,2) 486.000 (4,6)
Mireasa pentru fiul meu - dupa amiaza Antena 1 972.000 (5,1) 489.000 (4,7)
Craciunul cu familia Krank Pro TV 942.000 (5) 579.000 (5,5)
Focus 18 Prima TV 934.000 (4,9) 379.000 (3,6)

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    targetul comercial nu se uita la televizor de craciun
  • mile mile
    in capul tau, nu vezi ca antena 1 are 60 % din topuri
  • mile mile
    slabe , in aceste topuri exista antena 1 s i ceilalti
  • mile mile
    pro tv nu a pregatit nimic de craciun - doar aceleasi filme expirate toata ziua , asteptam revelionul , sa vedem cine va castiga, kanal d nu este inca un brand puternic,
  • mile mile
    acces direct in bate pe maruta in fiecare zi
  • alex alex
    Stii,mai sunt oameni care lasa tv-ul deschis(nu conteaza unde,atata timp cat nu e porno)ca sunet de fundal atunci cand stau pe net in fata calculatorului.
  • Expertul F.C., Expertul F.C.,
    @alex, pe targetul comercial, a spulberatProTV totul.
  • cata cata
    audiente foarte bune pentru pro tv . de apreciat audienta tvr cu "o data-n viata" , aproape de audienta antena 1 cu "te cunosc de undeva"
  • noName noName
    Eu mă uit. Care e problema ta? Ce calificare ai tu ca să apreciezi un program TV?
  • qwerty qwerty
    e trist faptul ca in Romania exista doar doua televiziuni, ca restul nu se ridica decat prin Suleyman sau vreun meci de fotbal. asta inseamna ca nu am alternativa si sunt obligat sa piratez filme si seriale de pe net, deoarece nu ma regasesc in oferta ProTV si Antena1.
  • horoscop horoscop
    Interesante informatiile, dar in aceste analize efectuate nu s-a tinut cont de nisa, target, etc.?
  • andrei.eu andrei.eu
    daca a avea televiziune digitala inseamna a a avea televizor pe lampi asa o fi. Dar nu-mi vinde mie gogosi cand calitatea imaginii filmului era proasta. Sa comparam Craciunul cu familia Krank care se vede impecabil culori vii si Ho Ho Ho filmat asa intunecat si mediocru. Deci Ho Ho Ho 2 ramane naspa atat la capitolul imagine cat mai ales scenariu! Dar unii se uita cu drag la orice film romanesc mediocru.
  • Robu Williams Robu Williams
    Iar comparam mere cu pepeni? Pe ce intervale sunt milioanele astea? Pe ce target? Cred totusi ca de Craciun s-au uitat la televizor peste 4 miliarde de romani:)
    Si cei care s-au uitat la Observator in seara de Craciun sunt persoane cu deficiente. Mentale.
  • andrei andrei
    Ho, ho, ho 2 chiara fost foarte tare , iar calitatea imaginii a fost impecabila, dar daca tu ai un televizor pe lampi, n-am ce sa-ti fac. Stirile proTv au fost prezentate de oana Andoni, prezentatoarea stirilor din weekend, iar la Antena 1 au fost prezentate de Andreea Berecleanu si tot au luat bataie...:)))
  • Florin Florin
    pai este clar ca audienta Observatorului de Craciun a avut foarte mare legatura cu Acces direct.

Trimite un comentariu

sus