Skip to main content

TOP TV CRĂCIUN. Ştirile Pro TV conduc topul. MasterChef, NextStar şi Vocea României, printre cele mai urmărite emisiuni

 
oana andoni pro tv
oana andoni pro tv

oana andoni pro tv

Publicitate

Ce au urmărit românii în ajun şi în zilele de Crăciun? Ştirile Pro TV, Observatorul Antenei 1 şi ediţiile speciale ale emisiunilor au fost cap de afiş în zilele de 24, 25 şi 26 decembrie. Audienţa principalului program de ştiri de la Pro TV nu a coborât sub două milioane de telespectatori, la nivel naţional, O dată-n viaţă de pe TVR 1 a intrat în top, iar Dan Negru a fost peste Vocea României. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa principalelor programe din preajma Crăciunului.

24 DECEMBRIE. Ştirile Pro TV au înregistrat cea mai mare audienţă a zilei, cu o medie de 2,1 milioane de telespectatori din întreaga ţară, dintre care 967.000 erau din mediul urban. Al doilea program al zilei a fost finala MasterChef - Proba Celebrităţii. Show-ul de gătit a fost peste Antena 1, care a difuzat filmul Frumoasa adormită. MasterChef, care a avut-o câştigătoare pe Elena Lasconi, a fost urmărit de 1,9 milioane de persoane din întreaga ţară.

Tot marţi, Pro TV a difuzat Singur acasă 4, de la ora 17,15. Producţia a fost urmărită de puţin peste un milion de telespectatori din întreaga ţară, dintre care 632.000 erau din mediul urban.

Topul principalelor programe TV marţi, 24 decembrie

Program Post TV NATIONAL URBAN
Stirile Pro TV 19 Pro TV 2.147.000 (11,3) 967.000 (9,2)
MasterChef - Proba Celebritatii Pro TV 1.906.000 (10) 917.000 (8,7)
OBSERVATOR 19 Antena 1 1.637.000 (8,6) 728.000 (6,9)
Acces Direct Antena 1 1.263.000 (6,6) 637.000 (6,1)
Frumoasa adormita Antena 1 1.247.000 (6,6) 671.000 (6,4)
Stirile Pro TV 07 Pro TV 1.130.000 (5,9) 457.000 (4,4)
Singur acasa 4 Pro TV 1.087.000 (5,7) 632.000 (6)
Observator Special Antena 1 1.052.000 (5,5) 643.000 (6,1)
Tanti Florica Pro TV 939.000 (4,9) 464.000 (4,4)
De Craciun, cu Beethoven Antena 1 923.000 (4,9) 532.000 (5,1)

25 DECEMBRIE. Ştirile Pro TV au fost urmărite în ziua de Crăciun de aproape 2,5 milioane de persoane din întreaga ţară, dintre care 1,09 milioane de persoane erau din mediul urban. Locul al doilea a fost al ediţiei speciale Acces Direct, urmărit de 1,9 milioane de persoane în fiecare minut. În seara de Crăciun, bătălia s-a dat între filmul românesc Ho Ho Ho 2: O loterie de familie şi o ediţie specială a emisiunii Te cunosc de undeva.

Câştigători au fost filmul pe publicul naţional, şi emisiunea de pe Antena 1, la nivel urban. , Ho Ho Ho 2 a avut o medie de 1,7 milioane de telespectatori din întreaga ţară, dintre care 810.000 erau din mediul urban. Te cunosc de undeva a atras 1,2 milioane de telespectatori, dintre care 827.000 erau de la oraşe.

Emisiunea O dată-n viaţă, prezentată de Iuliana Tudor, a intra şi ea în topul audienţelor. A doua şi a treia parte au reuşit audienţe de peste un milion de telespectatori în întreaga ţară.

Topul principalelor programelor TV miercuri, 25 decembrie

Program Post TV NATIONAL URBAN
Stirile Pro TV 19 Pro TV 2.485.000 (13,1) 1.095.000 (10,4)
Acces Direct Antena 1 1.930.000 (10,1) 842.000 (8)
Observator 19 Antena 1 1.922.000 (10,1) 877.000 (8,4)
Ho Ho Ho 2: O loterie de familie Pro TV 1.750.000 (9,2) 810.000 (7,7)
Te cunosc de undeva (editie speciala) Antena 1 1.245.000 (6,5) 827.000 (7,9)
Observator special Antena 1 1.233.000 (6,5) 620.000 (5,9)
O data-n viata (partea a II-a) TVR 1 1.232.000 (6,5) 342.000 (3,3)
Cu duzina e mai ieftin Pro TV 1.143.000 (6) 696.000 (6,6)
O data-n viata (partea a III-a) TVR 1 1.042.000 (5,5) 313.000 (3)
Craciun cu scantei Pro TV 1.039.000 (5,5) 639.000 (6,1)
Garfield Pro TV 1.005.000 (5,3) 565.000 (5,4)
O data-n viata (prima parte) TVR 1 976.000 (8,8) 292.000 (2,8)

26 DECEMBRIE. Next Star şi Vocea României au fost programele de forţă în cea de-a doua zi de Crăciun. Emisiunea lui Dan Negru a câştigat, la mică distanţă, în faţa show-ului muzical de pe Pro TV. Ediţia specială a emisiunii NextStar a fost urmărită de 1,82 milioane de persoane din întreaga ţară, dintre care 1,05 milioane era de la oraşe.

Finala Vocea României a ţinut în faţa televizoarelor 1,8 milioane de persoane la nivel naţional, dintre care puţin peste un milion erau din mediul urban.

Topul principalelor programelor TV joi, 26 decembrie

Program Post TV NATIONAL URBAN
Stirile Pro TV 19 Pro TV 2.406.000 (12,6) 1.112.000 (10,6)
Next Star (editie speciala) Antena 1 1.825.000 (9,6) 1.052.000 (10)
Vocea Romaniei Pro TV 1.803.000 (9,5) 1.013.000 (9,7)
Observator 19 Antena 1 1.234.000 (6,5) 646.000 (6,2)
Observator 13 Antena 1 1.221.000 (6,4) 610.000 (5,8)
Mr Bean Antena 1 1.161.000 (6,1) 620.000 (5,9)
Observator 16 Antena 1 994.000 (5,2) 486.000 (4,6)
Mireasa pentru fiul meu - dupa amiaza Antena 1 972.000 (5,1) 489.000 (4,7)
Craciunul cu familia Krank Pro TV 942.000 (5) 579.000 (5,5)
Focus 18 Prima TV 934.000 (4,9) 379.000 (3,6)

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • xbs xbs
    cine se poate uita la tampenia aia "Tanti Florica" ?
  • andrei.eu andrei.eu
    HO HO HO ! hooo ce oribilitate de film. 1,7 milioane de oameni si-au pierdut 2 ore din viata? uitandu-se la mediocritatea asta de film. Filmul arata ca filmat in '90 plus povestea total aiurea.
  • Iansi Iansi
    Ce oscilanta este audienta Observatorului de la ora 19 fata de audienta Stirilor ProTv. 24 si 25 au fost zilele Pro TV-ului si 26 ziua Antenei. Cam asa pare. Ar fi fost interesant un rating mediu pe intreaga zi pe intervalul 24-26 decembrie.
  • alex alex
    si pe targetul comercial ???

Trimite un comentariu

sus