Într-o seară în care evenimentul a fost tragedia aviatică din judeţul Cluj, finala Top Chef, de pe Antena 1, a avut o medie de audienţă de până într-un milion de români pe post.
La nivel naţional, Antena 1 a fost cu TopChef pe locul patru, fiind depăşită şi de Antena 3, postul de ştiri din grup. La oraşe, finala TopChef a fost pe locul trei.
Datele, în continuare:
Concursul culinar, difuzat de Antena 1, ieri seară, în intervalul 20.30 - 23.00, a fost urmărit în medie de 911.000 de români, în medie pe minut.
Postul generalist al trustului Intact a fost depăşit de Pro TV, care a difuzat filmul american Curierul, de serialul Feriha de pe Kanal D, dar şi de Antena 3 (emisiunile Subiectiv şi Sinteza zilei), postul de ştiri al aceluiaşi trust.
La nivel urban emisiunea de pe Antena 1 a reuşit să se claseze pe locul trei, fiind urmărită de aproape 540.000 de telespectatori.
Dintre toate cele 12 ediţii ale acestui sezon, finala Top Chef a avut cea mai bună audienţă, de la nivel naţional. În rândul publicului de la oraşe, dar şi în privinţa publicului comercial (vârsta 18-49 de ani) cea mai urmărită ediţie a fost cea din 21 octombrie, debutul celui de-al doilea sezon Top Chef.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţele de aseară, de la finala Top Chef - sezonul II.
- NAŢIONAL. Ultima ediţie a sezonul II din TopChef a fost urmărită de puţin peste 900.000 de români, pe minut. Pro TV a reuşit pe intervalul emisiunii culinare de la Antena 1 să obţină o audienţă de două ori mai mare. Peste 1,9 milioane de români au urmărit programele Pro Tv : Curierul - un film american din 2012, Ştirile Pro TV de la ora 22.15. Kanal D s-a clasat locul trei cu serialul Feriha (ora 20.00) şi WoWbiz, emisiunea lui Mădălin Ionescu. Postul trustului Dogan a fost urmărit de peste un milion de telespectatori, la nivel naţional. Antena 1 a fost depăşită şi de televiziunea de ştiri Antena 3, care a reuşit cu emisiunile Subiectiv, Sinteza zilei şi un Breaking News să obţină o audienţă de aproape 950.000 de telespectatori din targetul naţional.
- URBAN. La oraşe, pe intervalul finalei, Pro TV a sărit pragul de un milion de telespectatori. Următoarele clasate, Antena 3 şi Antena 1 s-au situat cam la jumătatea audienţei ProTV-ului. Postul de ştiri a fost urmărit de 587.000 de persoane din mediul urban. Iar Antena 1 a obţinut cu TopChef o audienţă de 539.000 de telespectatori de la oraşe.
- COMERCIAL. Segmentul comercial a fost tot al postului Pro TV, care a fost urmărit de peste 630.000 de persoane. Antena 1 a reuşit să se claseze pe locul doi. Astfel, la show-ul culinar TopChef se uitau , în medie pe minut, 342.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (6,1rating pe target).
Audienţa posturilor TV luni, 20 ianuarie, pe intervalul finalei TopChef, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.925.000 | 10.1 | 18.3 |
Kanal D | 1.032.000 | 5.4 | 9.8 |
Antena 3 | 947.000 | 5 | 9 |
Antena 1 | 911.000 | 4.8 | 8.7 |
Prima TV | 485.000 | 2.6 | 4.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 20 ianuarie, pe intervalul finalei TopChef, la nivel URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share |
---|---|---|---|
Pro TV | 1.002.000 | 9.6 | 17.2 |
Antena 3 | 587.000 | 5.6 | 10.1 |
Antena 1 | 539.000 | 5.1 | 9.3 |
Kanal D | 524.000 | 5 | 9 |
Realitatea TV | 222.000 | 2.1 | 3.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa celor 12 ediţii din sezonul II de TopChef
Editii TopChef | NATIONAL Nr persoane | URBAN Nr persoane | COMERCIAL Nr persoane |
---|---|---|---|
21. oct. 2013 | 874.000 | 553.000 | 346.000 |
28 oct. 2013 | 774.000 | 490.000 | 288.000 |
4 nov. 2013 | 763.000 | 527.000 | 340.000 |
11 nov. 2013 | 791.000 | 469.000 | 296.000 |
18 nov. 2013 | 555.000 | 367.000 | 222.000 |
25 nov. 2013 | 667.000 | 407.000 | 255.000 |
2 dec. 2013 | 804.000 | 477.000 | 280.000 |
16 dec. 2013 | 693.000 | 355.000 | 208.000 |
30 dec. 2013 | 804.000 | 451.000 | 252.000 |
6 ian. 2014 | 718.000 | 477.000 | 301.000 |
13 ian 2014 | 711.000 | 432.000 | 248.000 |
Finala - 20 ian. 2014 | 911.000 | 539.000 | 342.000 |
Citeşte şi:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii