Compania Discovery Communications şi-a mărit participaţia în cadrul postului paneuropean Eurosport, de la 20 la 51%, anunţă BroadbandTVNews.
„Eurosport este una dintre cele mai puternice, mai dinamice platforme de sport din lume”, a declarat David Zaslav, preşedinte CEO al Discovery Communications.
La finalul lunii decembrie 2012, Discovery Communications a preluat 20% din acţiunile grupului Eurosport, care include Eurosport International şi Eurosport France, pentru 170 de milioane de euro.
La momentul respectiv, Discovery anunţa că, prin contractul semnat cu TF1, va avea posibilitatea să îşi crească participaţia în cadrul grupului Eurosport până la 51% într-un interval de doi ani. TF1 îşi va putea exercita opţiunea de a negocia vânzarea restului de 49% din acţiunile sale tot cu Discovery. Aceasta ar duce la un control total al Discovery asupra Eurosport.
Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii