Broşura Kaufland este „la milioane de cititori distanţă” de majoritatea publicaţiilor din România auditate de BRAT.
Potrivit celui mai recent studiu de audienţă publicat de Biroul Român de Audit Transmedia, "revista" lanţului de magazine este mult mai răsfoită decât cel mai citit tabloid - Click!, care a avut 587.000 de cititori, în medie pe ediţie, în perioada 23 ianuarie 2012 - 22 decembrie 2013.
Broşura săpămânală Kaufland are o audienţă de 3.290.000 de cititori, în medie pe ediţie, potrivit studiului SNA Focus. Publicaţia are peste 20 de pagini color şi prezintă, evident, reclame cu produsele din magazin.
Aceasta este, de altfel, şi singura publicaţie de acest gen care se regăseşte în topul BRAT.
PRECIZARE. Este necesar de precizat că publicaţia Kaufland este o broşură de autopromovare, distribuită săptămânal, în mod gratuit, la nivel naţional. În timp ce Click!, tabloidul editat de Adevărul Holding, este un ziar plătit, cu apariţie cotidiană şi distribuţie naţională.
În urmă cu aproximativ un an de zile, Cătălin Tolontan semnala aceeaşi "anomalie" - ziarul cu cel mai mare tiraj înregistrat la BRAT, la momentul respectiv, era săptămânalul Kaufland (3,5 milioane de exemplare difuzate).
Topul ziarelor centrale, cu apariţie cotidiană, îl găsiţi AICI.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
dacă o găsești în cutia de poștă, înseamnă că o citești?
ia zi, andrei, ce-ai reținut din ultimul număr?
:)