Ruxandra Ion (57 de ani), producătorul "Abracadabra" şi al celor mai urmărite telenovele româneşti, a dezvăluit, într-un interviu acordat Evenimentului zilei, care este motivul plecării sale din grupul Pro, după 20 de ani de activitate în cadrul trustului înfiinţat de Adrian Sârbu.
"Pe platourile de la Buftea nu mai lucrează nimeni, este un capitol închis. Nu aveam pentru ce să rămân, atâta vreme cât strategia de programe a noilor şefi nu se mai leagă cu producţiile de ficţiune", a declarat pentru EVZ, Ruxandra Ion, cea care a coordonat producţiile de ficţiune ale Pro-ului, supranumită “mama telenovelelor”.
Reamintim că Ruxandra Ion a părăsit Pro TV, la sfârşitul lunii februarie, după cum Paginademedia.ro a scris, în exclusivitate, aici.
În urmă cu o săptămână, Ruxandra Ion a acordat un interviu pentru Paginademedia.ro în care a spus: "Deschid acum şi o firmă de Talent Management, prin care am securizat şi voi impresaria talente importante din mediul artistic românesc". Găşiţi interviul integral AICI.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, câteva fragmente din răspunsurile oferite de Ruxandra Ion întrebărilor jurnaliştilor de la Evenimentul zilei.
EVZ: Serialele făceau rating, de ce nu au fost păstrate?
Ruxandra Ion: Nu înţeleg strategia, nu mi s-a explicat.
Ce se întâmplă cu Lala Band?
Lala Band trăieşte. Majoritatea copiilor sunt în management la mine. Avem propuneri de concerte. Ei sunt semnaţi cu MediaPro Music şi vor termina contractul cu Acasă foarte curând. Serialul se termină în aprilie.
Aţi pus bazele telenovelei în România. Este un gen care mai prinde?
Părerea mea e că e un gen care prinde, contează mult cum este făcut. Ca dovadă, "O nouă viaţă", o telenovelă, este programul cel mai vizionat de la Acasă. - Are mare succes la copiii între 12 şi 15 ani… - Pentru că adolescenţii aveau nevoie de modele. Asta am şi încercat să fac. Este anormal că într-o piaţă de televiziune foarte dezvoltată, cum este cea românească, copiii să o aibă model pe Cruduţa, Bianca Drăguşanu... Măslinuţa. Copiii aveau nevoie de modelele generaţiei lor. Nu se poate să-ţi doreşti la 14 ani să ajungi asistentă la televiziune. Acum îşi doresc să joace, să cânte, să iubească, să-şi atingă visurile.
Din 16 proiecte făcute la MediaPro, eu am cumpărat un singur format, 15 sunt originale. Unele n-au avut un succes uriaş în România, dar au avut succes în afară. Eu cred că mi-am făcut treaba foarte bine acolo şi pot să mi-o fac în continuare. Şi e senzaţia de libertate. Pot produce pentru oricine.
Dacă aţi primi o ofertă tentantă de la o altă televiziune, aţi accepta?
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roAngajată? Niciodată. Experienţă ultimei perioade şi vârsta… chiar vreau să fiu propria mea şefa. Pot colabora cu orice televiziune, cu firmele mele, pe un contract de producţie.
Comentarii
Productia TV locala a primit lovituri grele incepind cu "productiile" la care costurile erau mai mari decit veniturile, "productiile" cu minoritati, "productiile" de dragul "productiilor"