Skip to main content

DUMINICĂ. Lovitura Naţional TV: Lanţul amintirilor, peste un milion de români. Filmul, mai tare pe naţional decât O dată-n viaţă şi România Dansează. Ştirile Pro TV, primul loc

 
Lantul amintirilor
Lantul amintirilor

Producţia indiană Lanţul amintirilor a dat surpriza zilei de Paşti. Filmul de pe Naţional TV a ţinut în faţa televizoarelor peste un milion de români

Publicitate

LA INDIGO. Ca si anul trecut, surpriza duminicii de Paşte a fost Naţional TV. Ca şi anul trecut, postul a pus de Paşte filmul Indian Lanţul amintirilor. Şi, ca şi anul trecut, producţia indiană a fost peste showul România Dansează, de pe Antena 1, la nivel naţional şi după, la oraşe.

Paginademedia.ro vă prezintă cele mai urmărite emisiuni din Duminica de Paşte:

Şi în Duminica de Paşte, cel mai urmărit program, pe toate targeturile, a fost Ştirile Pro TV de la ora 19.00, cu o medie de aproape 1,8 milioane de români, dintre care peste jumătate la oraşe.

Surprizele vin la locurile următoare:

- Ochii din umbră, cu Ernest, a fost pe locul doi al celor mai urmărite emisiuni în duminica Paştelui, cu o medie de peste 1,2 milioane de români. Nu a repetat performanţa şi la nivel naţional şi comercial, unde a fost mult mai jos în clasament (după locul zece).

- Naţional TV a repetat mutarea de anul trecut, cu Lanţul amintirilor în ziua de Paşte, la concurenţă cu O dată-n viaţă (TVR 1) şi România Dansează (Antena 1). La nivelul întregii ţări, filmul clasic indian a fost văzut de aproape 1,1 milioane de români în fiecare minut. O dată-n viaţă atrăgea un milion de români, iar România Dansează era urmărit de 955.000 de persoane.

- La oraşe, Lanţul amintirilor a fost după România Dansează. La show-ul de pe Antena 1 se uitau 580.000 de români, la filmul indian – 533.000

- Duminică, pe targetul comercial, primele trei poziţii au fost ale Pro TV, cu Ştirile de la 19.00 şi cu filmele Zâna Măseluţă şi Şapte suflete. Locul patru a fost al filmului indian de pe Naţional TV. Lanţul amintirilor a fost urmărit de 272.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, urmat de România Dansează, cu 267.000.

Cele mai urmărite emisiuni în duminica de Paşte (20 aprilie), la nivel NAŢIONAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Stirile Pro TV 19.00 Pro TV 1.764.000 9.5 23.4
2 Ochii din umbra Kanal D 1.213.000 6.6 13
3 Zana maseluta Pro TV 1.133.000 6.1 11.5
4 Lantul amintirilor National TV 1.099.000 5.9 11.9
5 Observator 13.00 Antena 1 1.047.000 5.7 16.8
6 O data-n viata (partea a II-a) TVR 1 1.033.000 5.6 12
7 O data-n viata (Prima parte) TVR 1 1.000.000 5.4 9.7
8 Romania Danseaza Antena 1 955.000 5.2 10.3
9 Mica mireasa National TV 868.000 4.7 11
10 Romania, te iubesc Pro TV 835.000 4.5 12.6
11 Observator 19.00 Antena 1 820.000 4.4 11
12 Dinamo - Astra Giurgiu Antena 1 736.000 4 11.7
13 Schimb de mame Prima TV 694.000 3.8 7.6
14 Sapte suflete Pro TV 644.000 3.5 10.9
15 Telejurnal 20.00 TVR 1 581.000 3.1 6.7
16 Cu duzina e mai ieftin 2 Pro TV 578.000 3.1 9.2
17 Superbingo Metropolis Antena 1 565.000 3.1 8.8
18 Bodyguard pentru fiul presedintelui Antena 1 555.000 3 11.2
19 Scrisori catre Julieta Pro TV 548.000 3 8.8
20 In puii mei - Best of Antena 1 532.000 2.9 6.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Cele mai urmărite emisiuni în duminica de Paşte (20 aprilie), în mediul URBAN:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Stirile Pro TV 19.00 Pro TV 937.000 9.3 23.7
2 Zana Maseluta Pro TV 662.000 6.6 13.2
3 Romania Danseaza Antena 1 581.000 5.8 12.1
4 Observator 13.00 Antena 1 548.000 5.4 16.8
5 Lantul amintirilor National TV 533.000 5.3 11.2
6 Romania, te iubesc Pro TV 482.000 4.8 13.6
7 Dinamo - Astra Giurgiu Antena 1 450.000 4.5 13.4
8 Sapte suflete Pro TV 444.000 4.4 13.1
9 Observator 19.00 Antena 1 425.000 4.2 10.9
10 Ochii din umbra Kanal D 424.000 4.2 9
11 Mica mireasa National TV 414.000 4.1 10.1
12 O data-n viata (partea a II-a) TVR 1 400.000 4 8.7
13 O data-n viata (prima parte) TVR 1 400.000 4 7.7
14 Bodyguard pentru fiul presedintelui Antena 1 361.000 3.6 14.9
15 Cu duzina e mai ieftin 2 Pro TV 348.000 3.4 9.9
16 Superbingo Metropolis Antena 1 314.000 3.1 9
17 Neata cu Razvan si Dani Antena 1 312.000 3.1 10.4
18 Scrisori catre Julieta Pro TV 305.000 3 9.1
19 Sinteza Zilei Antena 3 303.000 3 8.8
20 Aquamarine Pro TV 300.000 3 10.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Cele mai urmărite emisiuni în duminica de Paşte (20 aprilie), pe segmentul COMERCIAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Stirile Pro TV 19.00 Pro TV 423.000 8.4 28
2 Zana Maseluta Pro TV 396.000 7.8 19.1
3 Sapte suflete Pro TV 272.000 5.4 17.4
4 Lantul amintirilor National TV 267.000 5.3 13.3
5 Romania danseaza Antena 1 262.000 5.2 12.9
6 Observator 13 Antena 1 262.000 5.2 18.7
7 Romania, te iubesc Pro TV 224.000 4.4 16.4
8 Aquamarine Pro TV 199.000 3.9 15.6
9 Cu duzina e mai ieftin 2 Pro TV 191.000 3.8 13.2
10 Bodyguard pentru fiul presedintelui Antena 1 185.000 3.7 18.4

Vezi AICI ce s-a întâmplat SÂMBĂTĂ

Vezi AICI ce s-a întâmplat LUNI

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • geo geo
    Unii adapteaza mai bine formatele astea si au audiente mai bune - a se vedea Pro tv - altii le adapteaza mai prost iar audientele sunt departe de asteptari, a se citi Antena 1. Cit priveste filmele, Pro tv a cam dat-o in bara seara, in prima si in a doua zi de Paste. Cit privese, reality-showul de pe Kanal D, inca multa lume crede ca imaginile de acolo - chiar surprinse cu acea "camera ascunsa" sunt si reale.
  • danut danut
    am mai ziso aceste FORMATE SUNT INTERNATIONALE,nu ale PROSTEVE ULUI,si sunt cumparate de diferite televiziuni din lume.Si in USA U.K AUSTRALIA GERMANIA ETC TELEVIZIUNILE SE BAT IN FORMATELE ASTEA(AM ZIS TELEVIZIUNILE NU DOAR PROSTEVE)
    In concluzie nimeni nu fura de la nimeni,nimeni nu copiaza de la nimeni.
  • Iulia Bunea Iulia Bunea
    Digi Film nu este in Studiul de Audienta.
  • banatan de pusta banatan de pusta
    pe DIGIFILM era RED 2 (2013), chiar nu a reusit sa adune acolo 200.000 de privitori macar pe locul "n" ?! iar "lantul amintirilor" cred ca era "x2" la capitolul spectatori, dar nu da bine. hai ma baieti incercarti si ceva mai obiectiv ?
  • Expertul, Expertul,
    ProTV a gresit programand Zana Maseluta in prime time. Difuzand un film de actiune ProTV ar fi obtinut audiente mult mai mari.
  • Mihai Mihai
    Vi se pare pierdere o emisiune care intra in Top5 pe comercial sau Top3 urban ? Sau comentam doar pe baza de simpatii ? Observ si ca strategia Pro de a programafilme si nu showri poate fi castigatoare . Filmele au confirmat ,dansul cu familia Petre si cuplul pe bani Meteo-Silicon ,nu :)
  • cata cata
    si eu zic la fel , o mare prostie ca si alte emisiuni copiate de la pro
  • Jurevycius Jurevycius
    romania danseaza, o pierdere mare pentru antena1, un esec

Trimite un comentariu

sus