Grupul elveţian Ringier a decis să închidă revista Joy. Ultimul număr este cel de luna mai, care este acum pe tarabe.
Motivul? "Am luat decizia ca să oprim o pierdere", a declarat pentru Paginademedia.ro Mihnea Vasiliu, director general Ringier România. "Era un titlu pe minus, cu o poziţionare într-o piaţă care nu are perspective", a continuat el.
"Ne vom concentra pe consolidarea segmentului Glossy Premium, pe întârirea titlurilor din acest segmnent", a adăugat Vasiliu. Ringier are în portofoliu titluri precum Unica, Avantaje, Elle şi Psychologies.
Ce se va întâmpla cu oamenii din redacţia Joy (aproape zece oameni, inclusiv colaboratori)?
"În principiu vor pleca", a declarat Mihnea Vasiliu.
Informaţia privind închiderea revistei Joy a fost publicată iniţial de Iulian Comănescu, pe pagina lui de Facebook.
Renunţarea la revista Joy vine la o lună după ce Ringier a decis să închidă un alt titlu - revista Bravo (pe care îl edita pentru compania Bauer), după cum Paginademedia.ro a scris aici.
Revista Joy este pe piaţa din România din 2004 şi a fost editată de grupul Edipresse, iar în 2010 a intrat în portofoliul Ringier, după cum paginademedia.ro a scris AICI. La vremea respectivă, Ringier a ales să renunţe la titlul concurent al revistei Joy, pe care îl avea în portofoliu, Bolero.
În ultimul trimestru al anului 2013, revista Joy a avut o medie de vânzări de aproape 12.000 de exemplare pe apariţie. Dacă în octombrie revista a vândut o medie de 15.000 de exemplare, după două luni vânzările s-au înjumătăţit, ajungând la 7.700, potrivit celor mai recente date ale Biroului Român de Audit Transmedia.
Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii