Skip to main content

B1 TV, campion la minute de promovare electorală în campania pentru europarlamentare. Cum au stat celelalte posturi

 
parlamentul european
parlamentul european

Sursa foto: oradecluj.oradestiri.ro
Sursa foto: oradecluj.oradestiri.ro

Publicitate

Postul B1 TV a difuzat cele mai multe minute de promovare electorală în campania pentru alegerile europarlamentare, care s-au desfăşurat în perioada 25 aprilie - 23 mai.

B1 a difuzat 628 de minute de promovare electorală, cele mai multe pentru PNL (188 de minute), potrivit unui raport de monitorizare al CNA analizat de Paginademedia.ro.

Al doilea post de ştiri după timpul de emisie acordat promovării electorale a candidaţilor la europarlamentare a fost Antena 3, care a difuzat 205 minute de promovare electorală, dintre care cele mai multe pentru Alianţa PSD-UNPR-PC.

Menţionăm că prin promovare electorală se înţelege fie un material realizat de un candidat sau partid politic, fie transmisiunea unui miting sau eveniment electoral, fără intervenţia editorială a postului.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, cât timp de antenă au acordat posturile de ştiri promovării electorale a candidaţilor la alegerile europarlamentare, dar şi partidele cu cea mai mare prezenţă.

Antena 3, 205 minute de promovare elecorală, cele mai multe pentru Alianţa PSD-UNPR-PC

  • Alianţa PSD-UNPR-PC - 192 de minute de promovare electorală
  • Partidul Mişcarea Populară - 2 minute
  • Mircea Diaconu - 11 minute

B1 TV, 628 de minute de promovare electorală, cele mai multe pentru PNL

  • Partidul Mişcarea Populară - 181 de minute
  • Alianţa PSD-UNPR-PC - 187 de minute
  • PNŢCD - 17 minute
  • PNL - 188 de minute
  • PDL - 55 de minute

Realitatea TV, 103 minute, dintre care cele mai multe pentru PNL

  • Partidul Mişcarea Populară - 16 minute
  • PNŢCD - 3 minute
  • PNL - 50 de minute
  • PDL - 34 de minute

România TV, 158 de minute de promovare electorală, dintre care cele mai multe pentru Alianţa PSD-UNPR-PC

  • Partidul Mişcarea Populară - 2 minute
  • Alianţa PSD-UNPR-PC - 154 de minute
  • PNL - 2 minute

Digi 24, 5 minute de promovare electorală, majoritatea pentru PNL

  • Alianţa PSD-UNPR-PC - 1 minut
  • PNL - 4 minute

The Money Channel, 56 de minute, dintre care majoritatea pentru PMP

  • Forţa Civică - 40 de secunde
  • Partidul Mişcarea Populară - 29 de minute
  • Alianţa PSD-UNPR-PC - 26 de secunde
  • PDL - 52 de secunde
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus