(P) Card cadou de la Decathlon. Se apropie un eveniment şi nu ştii ce cadou să cumperi? Nu trebuie decât să activezi cardul cu suma dorită şi să îl oferi prietenilor sau familiei. Ei vor veni în orice magazin Decathlon din România sau din străinătate şi îşi vor alege singuri alege echipamentul perfect pentru sportul pe care îl practică.
Avantajul unui card cadou a fost confirmat de un studiu la care au participat 700 de respondenţi. Rezultatul: 90% au declarat ar dori să îşi aleagă singuri ceea ce îşi doresc, primind un Card Cadou.
Detalii despre Cardul Cadou de la Decathlon, despre cum funcţionează şi despre studiu, în continuare:
Cardul Cadou poate fi încărcat cu sume care pornesc de la 20 de lei. Este preferat nu numai de către persoanele fizice, dar şi de companii, care îl oferă în locul cadoului de sărbători. Foarte important: odată activat, poate fi folosit şi în magazine Decathlon din străinătate
Beneficii:
• Poti sa activezi cardul cu orice suma intre 20-1100 ron.
• Valabilitate: 2 ani de la activare.
• Se poate folosi in orice magazin Decathlon, atat in Romania cat si in strainatate.
• Varietatea alegerii: peste 15,000 articole.
• Discounturi pentru volum mare.
Mirela Vlad, responsabil Card Cadou Decathlon:
“Am avut clienti care au achizitionat carduri cadou pentru a le oferi angajatiilor in locul traditionalului “cos cu produse” de Craciun sau de Paste.
Alte companii au ales sa le ofere drept premii pentru angajati pentru rezultatele obtinute la concursuri interne sau pentru indeplinirea targeturilor. S-a intamplat sa fim contactati si de companii care doreau sa ofere Cardul Cadou Decathlon ca premiu pentru concursuri organizate pentru clientii lor. Este mai usor pentru companie si mai potrivit pentru angajati”.
“In urma analizelor interne, am tras concluzia ca angajatii care au primit acest cadou, l-au valorificat in primele 3 luni de la primire”, a adăugat oficialul Decathlon.
Studiu Decathlon: 90% din respondenţi ar dori să primească un Card Cadou
Potrivit unui studiu realizat pe 700 de respondenţi, un procent semnificativ a răspuns că preferă să îşi aleagă singur cadoul.
“Doar 20% din respondenti au primit pana acum un card cadou, insa aproape 90% din ei ar dori sa primeasca unul in locul unui cadou ales de prieteni”, a explicat Mirela Vlad, responsabil Card Decathlon.
Intrebati “Cu ce ocazie ar oferi un card cadou?”, 28% din respondenti au ales ziua de nastere, 31% considera ca de Craciun sau Paste este un alt moment potrivit, iar alti 20% l-ar oferi cu ocazia onomasticii sau alta aniversare.
De ce aleg sa ofere un card cadou?
Cel mai frecvent motiv a fost “Libertatea de a-si alege cadoul”, urmat de “Comoditate” si “Eficienta achizitiei raportat la timpul investit”. Printre raspunsuri s-au numarat si “Nu cunosc persoana foarte bine”, “Nu am idei de cadouri”, “Pot contribui la achizitia unui produs mai scump” sau “Pentru ca este diferit”.
Cardurile Cadou la nivel internaţional: 90% rată de satisfacţie în Franţa
În SUA, conform unui studiu facut de Federatia Nationala de Retail in 2012 aproape 81% din americanii adulti au achizitionat cel putin un card cadou de sarbatori.
In Franta, cardul cadou nu mai este de mult o achizitie “pe ultima suta de metri” ci cadoul la care se gandesc de la inceput. Intr-un studiu realizat in 2012, 64% din francezi au primit un card cadou, in timp ce 58% au oferit cel putin un astfel de cadou. In plus, rata de satisfactie a acestora a fost de 90%!
În Marea Britanie piata cardurilor cadou ajunge la 5 miliarde lire pe an.
Detalii despre Cardul Cadou de la Decathlon, AICI.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii