Skip to main content

X-Factor n-a fost "mai mult decât Voce": Show-ul de pe Pro TV, audienţe mai mari la a doua luptă cu emisiunea de pe Antena 1

 
Vocea Romaniei logo
Vocea Romaniei logo

Vocea X Factor

Publicitate

X-Factor, emisiunea de pe Antena 1 a fost depăşită la o distanţă mai mare la a doua confruntare directă cu Vocea României de pe Pro TV.

Faţă de săptămâna trecută, când audienţele au fost apropiate (mai ales la oraşe), Vocea României a avut un avans mult mai mare pe intervalul de intersecţie directă cu X Factor (20.30-22.30). Emisiunea de pe Antena 1 se promovează cu sloganul "Mai mult decât Voce".

Spre deosebire de săptămâna trecută, X Factor a fost mai lung cu aproape o oră decât Vocea României. În ora în plus, emisiunea de pe Antena 1 a fost peste Pro TV (care difuza un film) pe toate targeturile. A recuperat din diferenţă dar, la nivel general, ratingul X Factor a rămas sub Vocea României.

Pe tot intervalul emisiunii (20.30-23.20), media X Factor a fost de 1,48 milioane de români pe naţional (8 rating), 942.000 pe urban (9,4 rating) şi 488.000 pe comercial (9,7 rating).

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV  de ieri, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Faxtor (20.30-22.30):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Vocea României a sărit de două milioane de telespectatori pe minut. Emisiunea de pe Pro TV a avut un avans de 700.000 de telespectatori în faţa Antenei 1, dublu faţă de săptămâna trecută.

Săptămâna trecută, între Pro TV şi Antena 1 era o diferenţă de 300.000 de telespectatori: 1,7 milioane la Voce, 1,4 milioane la Antena 1.

Locul trei a fost al Kanal D (cu Suleyman), cu aproape 1,1 milioane de români pe post.

Vârf naţional Vocea României: 2,73 milioane de români (14,8 rating) la ora 22.18.

Vârf naţional X Factor: 2,34 milioane de telespectatori (12,6), la ora 22.47.

URBAN. La oraşe, show-ul de pe Pro TV a avut o medie de 1,18 milioane de telespectatori pe minut. Pe intervalul de intersecţie, X Factor avea cu 360.000 mai puţini, adică 817.000.

Săptămâna trecută, show-urile au fost foarte apropiate la oraşe: puţin peste un milion de persoane la Pro TV şi 905.000 la Antena 1 (doar un punct de rating în plus pentru Voce).

Kanal D a fost ieri pe poziţia a treia, cu 630.000 de orăşeni pe minut pe intervalul de bătaie Vocea-X Factor.

Vârf urban Vocea României: 1,72 milioane telespectatori (17,1 rating) la ora 22.18

Vârf urban X Factor: 1,52 milioane de telespectatori (15,1), la ora 22.47.

COMERCIAL. Din publicul Vocii, 700.000 de telespectatori pe minut au fost între 18 şi 49 de ani. Pe acelaşi interval, la Antena 1 se uitau 410.000 de telespectatori din acest target.

Pe publicul comercial, Pro TV avea săptămâna trecută 605.000 telespectatori, iar Antena 1 - 467.000.

Audienţa posturilor TV, vineri, 26 septembrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 2.034.000 11 21
2 Antena 1 1.340.000 7,2 13,9
3 Kanal D 1.084.000 5,9 11,2
4 Romania TV 472.000 2,5 4,9
5 Antena 3 468.000 2,5 4,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, vineri, 26 septembrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22.30), în mediul URBAN:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.181.000 11,7 22,5
2 Antena 1 817.000 8,1 15,6
3 Kanal D 632.000 6,3 12,1
4 Antena 3 280.000 2,8 5,4
5 Romania TV 209.000 2,1 4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, vineri, 26 septembrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22.30), pe segmentul COMERCIAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 688.000 13,6 30,9
2 Antena 1 409.000 8,1 18,4
3 Kanal D 184.000 3,7 8,3
4 Acasa TV 101.000 2 4,5
5 Antena 3 66.000 1,3 3

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Gabi Gabi
    "Telespectatorii au fost alături de “X Factor” aseară, în minutul de aur de la 23.15, Antena 1 înregistrând 16 puncte de rating şi o uluitoare cotă de piață de 42,5 procente la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 urban, mai mult decât dublu față de Pro Tv care înregistra doar 6,3 puncte de rating și 16,7% cotă de piață. " Minutul de aur la ei era la 23:15 cand Vocea nu mai era pe Pro ca sa terminase la 22:30.
  • cosmin cosmin
    De acord cu Florin.Toate sunt important.Pe mine ma uimeste ca pro tv ul are 1 mil pe orase din care aproape 700 000 din "targetul" 18-49.Restul de la orase,de pina in 18 sau peste 50 nu se uita la televizor?
  • Bianca Bianca
    Tocmai asta-i. Ei nu se lauda cu locul 2 si nu m-ar deranja lucrul asta. Ei o tin pe a lor cum ca au iesit pe primul loc in audiente...
  • dana dana
    e bine ca esti informat - X factor a fost mereu duminica, nu sambata... sambata a fost Vocea.
  • vlad vlad
    In schimb avem aici comentariile unor postaci ai antenelor. Dana Rusu, Gabitza Barbu ...isi fac treaba. Oare cum cat de bine e platita meseria de postac ?
  • patrick patrick
    lol am intrat pe pagina x factor de pe linkul lasat de alex mai sus .ceea ce au scris acolo mi se pare ca ne cred tare prosti adik cei care se uita la antene.cum sa scrii ca ai fost pe primul loc cand diferenta e atat de mare .am incercat sa las un comentariu dar nu se poate jajajja au scos si comentariile .
  • alina nicolae alina nicolae
    Ar fi interesanta o comparatie cu sezoanele trecute, aceleasi prime doua editii. Pana la urma Vocea a scazut? A crescut? Se vede un trend bun la X Factor de la un an la altul sau nu?
  • cristi cristi
    Cei de la antena 1, in ambitia lor prosteasca, au vrut acum, cu un nou juriu sa faca ce nu le-a iesit ani la rand: sa fie pe primul loc in audienta. In loc sa lase xfactor cum a fost pana acum, ca sa se poata uita mai multa lume la emisiune, au vrut sa se bata cu vocea. Chiar anul trecut au avut audiente destul de bune cand era difuzat sambata. Mi se pare o prostie din punct de vedere al audientei sa incerci asa tampenie.
  • Mona Seagull Mona Seagull
    Ce dracului o tot zguduim atat cu Antena si vedetele si producatorii ei? Antena o sa ia bataie pe tot frontul indiferent ce vedete ia de pe mai unde. Problema Antenei este conducerea: Camelia Voiculescu, pe care n-o duce capul si fatalaul de Sorin Alexandrescu care e CEO pentru ca e amantul ei. Simplu, nu?
  • Alex Alex
    CINEVA MINTE....
    http://xfactor.a1.ro/stiri/voci-si-povesti-extraordinare-in-cel-deal-doilea-episod-x-factor-difuzat-aseara-la-antena-1-id2165.html
  • Adi Adi
    HAHA, daca ies din must carry dispar cu totul
  • Basarica Basarica
    Sezonul asta ia bataie Antena pe toata linia, iar dupa alegeri finantarea o sa se mai taie.. deci banui ca in primavara o sa fie si mai rau pentru ei.
  • Andrei Andrei
    Hashde, hashde... Antena nu a auzit de hadhdeu? Wtf... 2014...
  • Mm Mm
    Uauu,43 de comentarii.Voi chiar va uitati la tampeniile astea sa va forteaza nevestele?Ne mai miram de ce tara avem.
  • alex alex
    Pe logica ta ar trebui si protv-ul sa primeasca aceleasi drepturi de imagine.Stii,Stefan Stan castigator Vocea Romaniei,facea emisiune la prima.Parca Killer Karaoke se numea.

Trimite un comentariu

sus