Noul sezon al emisiunii Serviciul Român de Comedie - Fun Factory care a început aseară, pe Antena 1, a fost pe poziţia a doua pe intervalul de difuzare, după Pro TV.
Serviciul Român de Comedie s-a intersectat cu filmul O luptă personală, de pe Pro TV. Pe intervalul emisiunii, Kanal D, cu emisiunea KidSing, a fost pe locul trei pe naţional şi patru la oraşe, dar la distanţă mare de primele două locuri.
Paginademedia.ro vă prezintă, audienţa posturilor TV pe intervalul primei emisiuni Serviciul Român de Comedie - Fun Factory din acest sezon (20.30-22.00):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Serviciul Român de comedie a fost urmărit de 1,16 milioane de români pe minut. Antena 1 a fost pe locul doi, după Pro TV, care avea, cu filmul, o medie de aproape 1,9 milioane de români.
Kanal D era cu show-ul cu copii pe locul al treilea, la distanţă: 630.000 de români.
URBAN. La oraşe, media SRC a fost de 685.000 de telespectatori. Prima poziţie a fost a Pro TV, cu 970.000 de telespectatori, urmată de Antena 1.
La nivel urban, KidSing de pe Kanal D a fost pe locul patru, cu puţin peste 400.000 de orăşeni pe minut.
COMERCIAL. Pro TV a avut aproape jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe intervalul emisiunii de divertisment de pe Antena 1. La Serviciul Român de Comedie s-au uitat, în medie pe minut, 320.000 de telespectatori din acest segment.
Pe targetul comercial, Kanal D a fost pe locul trei, însă cu o audienţă de câteva ori mai mică decât primele locuri: 112.000, aproape la egalitate cu Acasă TV.
Audienţa posturilor TV, miercuri, 1 octombrie, pe intervalul emisiunii Serviciul Român de Comedie - Fun Factory, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.872.000 | 10.1 | 20.5 |
2 | Antena 1 | 1.160.000 | 6.3 | 12.7 |
3 | Kanal D | 628.000 | 3.4 | 6.9 |
4 | Antena 3 | 612.000 | 3.3 | 6.7 |
5 | TVR 1 | 375.000 | 2 | 4.1 |
6 | Acasa | 342.000 | 1.8 | 3.7 |
7 | Antena Stars | 304.000 | 1.6 | 3.3 |
8 | Prima TV | 294.000 | 1.6 | 3.2 |
9 | Romania TV | 291.000 | 1.6 | 3.2 |
10 | B1TV | 246.000 | 1.3 | 2.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, miercuri, 1 octombrie, pe intervalul emisiunii Serviciul Român de Comedie - Fun Factory, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 969.000 | 9.6 | 19.5 |
2 | Antena 1 | 685.000 | 6.8 | 13.8 |
3 | Antena 3 | 407.000 | 4 | 8.2 |
4 | Kanal D | 260.000 | 2.6 | 5.2 |
5 | Acasa | 195.000 | 1.9 | 3.9 |
6 | Antena Stars | 171.000 | 1.7 | 3.5 |
7 | Prima TV | 161.000 | 1.6 | 3.2 |
8 | Romania TV | 146.000 | 1.5 | 2.9 |
9 | TVR 1 | 145.000 | 1.4 | 2.9 |
10 | B1TV | 135.000 | 1.3 | 2.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, miercuri, 1 octombrie, pe intervalul emisiunii Serviciul Român de Comedie - Fun Factory, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 498.000 | 9.8 | 23.3 |
2 | Antena 1 | 320.000 | 6.3 | 15 |
3 | Kanal D | 112.000 | 2.2 | 5.2 |
4 | Acasa | 111.000 | 2.2 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 102.000 | 2 | 4.8 |
6 | Prima TV | 94.000 | 1.9 | 4.4 |
7 | Antena Stars | 72.000 | 1.4 | 3.4 |
8 | National TV | 47.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | TVR 1 | 39.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | Romania TV | 29.000 | 0.6 | 1.3 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii