Las Fierbinţi a început noul sezon la Pro TV într-o formulă nouă, cu două episoade pe seară. A fost o seară de joi aglomerată, cu Next Star, Suleyman Magnificul şi cu un meci al Stelei pe Dolce.
Las Fierbinţi a fost pe prima poziţie pe intervalul de difuzare (20.30-22.30), cu aproape 1,9 milioane de români pe minut. Serialul a fost lider pe toate cele trei targeturi.
Next Star a fost cea mai lungă emisiunii a serii (20.30-23.30). A fost depăşită pe intervalul în care s-a intersectat cu Las Fierbinţi. Fiind cu o oră mai lung decât Las Fierbinţi, Next Star a mai recuperat la media pe emisiune. Astfel, media NextStar pe cele trei ore a fost sub Pro TV pe naţional şi comercial şi peste, la mică distanţă, pe targetul urban.
Paginademedia.ro vă prezintă, audienţa posturilor TV pe intervalul celor două episoade Las Fierbinţi, detaliat:
NAŢIONAL. Las Fierbinţi a fost văzut, în fiecare minut din cele două episoade, de peste 1,8 milioane de telespectatori pe minut. Pro TV a fost pe prima poziţie, urmat de Antena 1, cu 1,27 de milioane şi de Kanal D, cu 1,26 de milioane de telespectatori.
De remarcat poziţia bună a Dolce Sport pe interval (în cea mai mare parte, cu meciul (Dinamo Kiev - Steaua).
URBAN. Serialul de pe Pro TV a fost urmărit, la oraşe de aproape 880.000 de telespectatori pe minut. Pro TV a fost urmat de Kanal D, cu 740.000 de telespectatori.
În mediul urban, Next Star a fost pe locul trei, aproape de Kanal D - 730.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Peste jumătate de milion de telespectatori ai serialului Las Fierbinţi au fost din segmentul de vârstă 18-49 de ani. Locul doi pe interval, după Pro TV, a fost al Antenei 1, cu 312.000 de persoane din targetul comercial.
Audienţa posturilor TV, joi, 2 octombrie, pe intervalul celor doua episoade Las Fierbinţi (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.832.000 | 9,9 | 18,7 |
2 | Antena 1 | 1.270.000 | 6,9 | 13 |
3 | Kanal D | 1.261.000 | 6,8 | 12,9 |
4 | Antena 3 | 478.000 | 2,6 | 4,9 |
5 | Dolce Sport | 425.000 | 2,3 | 4,3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, joi, 2 octombrie, pe intervalul celor doua episoade Las Fierbinţi (20.30-22.30), în mediul URBAN:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 877.000 | 8,7 | 16,3 |
2 | Kanal D | 737.000 | 7,3 | 13,7 |
3 | Antena 1 | 728.000 | 7,2 | 13,5 |
4 | Antena 3 | 324.000 | 3,3 | 6 |
5 | National TV | 183.000 | 1,8 | 3,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, joi, 2 octombrie, pe intervalul celor doua episoade Las Fierbinţi (20.30-22.30), pe segmentul COMERCIAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 555.000 | 11,1 | 24,2 |
2 | Antena 1 | 312.000 | 6,2 | 13,6 |
3 | Kanal D | 260.000 | 5,2 | 11,3 |
4 | Antena 3 | 81.000 | 1,6 | 3,5 |
5 | Acasa | 76.000 | 1,5 | 3,3 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
NU televiziunile ar trebui sa culturalizeze poporul, ci sistemul de educatie al tarii ar trebui sa o faca. Cei care spun ca si televiziunea educa...sunt niste retardati sinistrii. Televiziunea nu are cum sa te educe, pentru ca daca nu esti educat...nu o sa accepti educatia data de televizor. Schimbi canalul pe maruta sau pe capatos si gata.
Romania va avea o sansa la normalitate doar atunci cand sistemul de educatie se va reforma si va scoate oameni educati...nu toti imbecilii.