În afară de surpriza Lanţul amintirilor, de pe Naţional TV (care a fost, pe anumite intervale, şi pe prima poziţie în top, peste Pro TV şi Antena 1), seara de duminică a mai venit şi cu alte surprize.
Kanal D a încercat să resusciteze Kid Sing plasându-l duminica, după Ochii din umbră, pentru a porni de la un nivel bun de audienţă. Miercurea, talent show-ul pentru copii avea rezultate slabe de audienţă.
Ce s-a întâmplat?
Diferenţele de audienţă dintre Ochii din umbră şi Kid Sing au fost uriaşe: după ce emisiunea lui Ernest a ţinut o medie de aproape 1,7 milioane de români pe minut şi a fost pe primul loc pe interval la nivel naţional, audienţa emisiunii care a urmat - Kid Sing, s-a prăbuşit. Emisiunea cu copii a avut un rating de cinci ori mai mic decât Ochii din umbră.
Detaliat:
Ochii din umbră, emisiunea lui Ernest a început la 20.00 şi s-a terminat la 21.35.
La nivel naţional, a avut o medie de aproape 1,7 milioane de telespectatori pe minut şi a fost pe prima poziţie, înainte de Pro TV (1,43 milioane).
La oraşe, Ernest a avut 650.000 de telespectatori şi a fost pe locul doi, după Pro TV (714.000).
Pe segmentul comercial însă, Ochii din umbră (cu 243.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani) a fost pe poziţia a treia, după Pro TV şi Antena 1.
KidSing, talent show-ul cu copii, a fost difuzat imediat după Ernest, în intervalul 21.35-23.45.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roLa nivel naţional, Kid Sing a avut o medie de 320.000 de români pe minut, de peste cinci ori mai mici decât Ernest. A fost pe locul şase, într-un interval în care prima poziţie a fost a filmului Lanţul amintirilor, de pe Naţional TV (870.000 de persoane pe intervalul KidSing).
Cădere şi la oraşe: 121.000 de telespectatori media pe KidSing, de peste cinci ori mai mică decât Ernest. A fost pe locul opt pe interval, în mediul urban. Pe intervalul Kid Sing, primul loc la oraşe era al Antenei 3 (585.000), urmată de Antena 1 (538.00), Naţional TV (496.000) şi Pro TV (426.000).
Dacă Ernest era pe locul trei pe comercial, KidSing a ocupat poziţia a şaptea, cu doar 40.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut.
Comentarii