Răzvan Căpănescu, fost director de creaţie al grupului Publicis până în februarie 2014, a revenit în publicitatea din România, după o perioadă petrecută la Londra.
Căpănescu a fost numit Director de creaţie - Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett, fiind responsabil de trei agenţii de publicitate.
Numirea lui Căpănescu vine într-un moment de repoziţionare a Leo Burnett. Astfel, trei agenţii ale grupului - Leo Burnett (ATL), iLeo (digital) şi Arc (agenţia de shopper marketing şi brand activation ) - vor avea aceeaşi conducere creativă şi acelaşi client service.
Conducerea întregului grup Leo Burnett va fi asigurată de Lorant Balint (Boţi) şi Andreea Boacă pe zona de managing şi de Răzvan Căpănescu, pe partea creativă.
Advertising pentru era post-advertising: noua poziţionare a Leo Burnett Group, cu Răzvan Căpănescu în rol de Chief Creative Officer.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii