AUDIENŢE. Pro TV a condus audienţele la cea de-a patra „întâlnire” dintre cele două talent show-uri, Vocea României şi X Factor. Ambele emisiuni au avut o scădere uşoară în cifre faţă de săptămâna trecută.
Pe intervalul de difuzare a celor două emisiuni Vocea a stat la o diferenţă de peste 600.000 de telespectatori de X Factor, pe publicul naţional.
X Factor a fost mai lung cu jumătate de oră decât show-ul de pe Pro TV. Interesant este că după ce s-a încheiat Vocea României, românii au mutat pe cealaltă emisiune. În acea jumătate de oră X Factor, rămas fără concurent, a avut o audienţă dublă faţă de Pro TV.
Astfel, X Factor a înregistrat în intervalul 22.47 - 23.20 o medie naţională de 1,8 milioane de privitori (9,9 rating), în timp ce la Pro TV se uitau 956.000 de persoane (5,2). La oraşe, X Factor a atras 1,28 milioane de persoane, în timp ce Pro TV avea 633.000 de privitori. X Factorul a condus şi comercialul, având o medie de 765.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV avea 413.000 de telespectatori.
Chiar şi aşa, la nivel general, X Factor nu a reuşit să depăşească Pro TV. Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV de ieri, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Faxtor (20.30-22.46):
NAŢIONAL. Vocea României a avut o medie de 1,9 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Antena 1 a avut pe acelaşi segment 1,3 de milioane de persoane. Locul trei i-a revenit postului Kanal D, care a difuzat Suleyman. Postul a înregistrat o medie de 1,08 milioane de privitori.
Vârf naţional Vocea României: 2,65 milioane de persoane (14,1 rating), la ora 22.20.
Vârf naţional X Factor: 2,3 milioane de persoane (12,4 rating), la ora 22.50.
URBAN. La oraşe, Vocea României a fost urmărită de 1,1 milioane de persoane, în timp ce show-ul de pe Antena 1 era urmărit de 840.000 de persoane.
Vârf urban Vocea României: 1,67 milioane de telespectatori (16,6 rating) la ora 22.20.
Vârf urban X Factor: 1,54 milioane de persoane (15,4 rating) , la ora 22.51.
COMERCIAL. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit de 705.000 de persoane pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani. Antena 1 a avut pe acelaşi interval 430.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV, vineri, 10 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22:46), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL
Post TV
Nr persoane
RTG%
Share
1
Pro TV
1.930.000
10,4
20
2
Antena 1
1.318.000
7,1
13,6
3
Kanal D
1.085.000
5,9
11,2
4
Prima TV
546.000
3
5,7
5
TVR 1
502.000
2,7
5,2
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 10 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22.46), în mediul URBAN:
URBAN
Post TV
Nr persoane
RTG%
Share
1
Pro TV
1.146.000
11,4
21,9
2
Antena1
838.000
8,3
16
3
Kanal D
662.000
6,6
12,7
4
Antena 3
269.000
2,7
5,1
5
Prima TV
209.000
2,1
4
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 10 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22.46), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL
Post TV
Nr persoane
RTG%
Share
1
Pro TV
705.000
14,1
32,1
2
Antena 1
430.000
8,6
19,6
3
Kanal D
200.000
4
9,1
4
Prima TV
99.000
2
4,5
5
National
71.000
1,4
3,2
Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
https://www.youtube.com/watch?v=wr-drjTqpLg
PROFESIONISM DOMN'LE JOS PALARIA!!