AUDIENŢE. Vocea României a avut, aseară, cea mai mare audienţă din acest sezon. A fost a treia confruntare directă cu X Factor, iar avansul emisiunii de pe Pro TV a crescut la nivel naţional şi la oraşe.
Vocea României a început la 20.30 şi s-a terminat la 22.50. X Factor a fost puţin mai lung decât Vocea României (cu 25 de minute).
Tot aseară a început şi noul sezon O dată-n viaţă, pe TVR 1. Postul public a fost în top cinci doar la nivel naţional. La oraşe a fost pe şase, iar pe publicul comercial a fost mult în urmă, pe locul 10.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV de ieri, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Faxtor (20.30-22.50):
NAŢIONAL. Vocea României a avut aproape 2,1 milioane de telespectatori pe minut la nivel naţional, cel mai bun rating din acest sezon. Pe locul doi, după Pro TV, X Factor avea o medie de aproape 1,4 milioane de români, cu peste 700.000 de telespesctatori pe minut mai puţin.
Locul trei a fost al Kanal D, cu Suleyman pe mare parte din interval.
TVR 1 a fost cu O dată-n viaţă pe locul patru, cu 540.000 de români pe minut.
Săptămâna trecută, între Pro TV şi Antena 1 era o diferenţă de aproape 700.000 de români: 2,03 milioane la Voce, 1,34 milioane la Antena 1.
Vârf naţional Vocea României: 2,66 milioane de români (14,4 rating) la ora 22.37.
Vârf naţional X Factor: 2,35 milioane de telespectatori (12,7), la ora 21.46.
URBAN. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit, la oraşe, de 1,2 milioane de telespectatori pe minut. Antena avea pe intervalul de intersecţie cu Vocea 820.000 de orăşeni pe minut, cu 384.000 sub Pro TV.
Kanal D a fost pe locul trei. TVR 1, cu emisiunea Iulianei Tudor, a fost pe interval pe locul şase.
Săptămâna trecută, Vocea avea la oraşe 1,18 milioane de telespectatori, iar X Factor - 817.000.
Vârf urban Vocea României: 1,63 milioane telespectatori (16,2 rating) la ora 22.37
Vârf urban X Factor: 1,39 milioane de telespectatori (13,8), la ora 21.47.
COMERCIAL. Pe targetul comercial, Vocea a atins un număr de 726.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Pe interval, la X Factor se uitau 463.000 de persoane din acest segment.
Pe categoria comercială, TVR 1 a fost mult în urmă: locul 10, cu doar 37.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani.
Pe publicul comercial, Pro TV avea săptămâna trecută 700.000 telespectatori, iar Antena 1 - 410.000.
Audienţa posturilor TV, vineri, 3 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22.50), la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.091.000 | 11,3 | 21,6 |
2 | Antena 1 | 1.379.000 | 7,4 | 14,3 |
3 | Kanal D | 1.158.000 | 6,3 | 12 |
4 | TVR 1 | 539.000 | 2,9 | 5,6 |
5 | Prima TV | 473.000 | 2,6 | 4,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 3 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22.50), în mediul URBAN:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.203.000 | 12 | 23,1 |
2 | Antena 1 | 819.000 | 8,1 | 15,7 |
3 | Kanal D | 598.000 | 5,9 | 11,5 |
4 | Antena 3 | 251.000 | 2,5 | 4,8 |
5 | Prima TV | 219.000 | 2,2 | 4,2 |
6 | TVR 1 | 214.000 | 2,1 | 4,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 3 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-22.50), pe segmentul COMERCIAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 726.000 | 14,5 | 31,2 |
2 | Antena 1 | 463.000 | 9,2 | 19,9 |
3 | Kanal D | 188.000 | 3,7 | 8,1 |
4 | Prima TV | 120.000 | 2,4 | 5,2 |
5 | Acasa | 98.000 | 1,9 | 4,2 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
In DEX amindoua sunt valabile.
Iar daca tu crezi ca esti mai inteligent cind te uiti la pro tv si mai prost cind te uiti la antena 1 e doar o mare problema pe care o ai.Daca 23% e "apropae dublu" fata de 15 % atunci iar ai o problema,cu cifrele.Cum ziceam,eu ma uit la ambele si am si studii superioare terminate,la zi,nu la FR sau ID.Anyway o zi frumoasa si spor la vizionat,la orice vrei tu sa te uiti.
Depinde dupa de DEX
nu exista postare privind A1 sau Pro la care el sa nu pupe..la pro.
Posteaza in principiu cu acest user insa are si momente in care mai schimba preudonimul, nu si modul de exprimare.
Probabil e un copilas de 14-15 ani fara prea multe jucarii, cu un singur TV si 2 posturi :)
la ficare postare repeti obsesiv lucruri similare.
nu vrei un job acum pe campania electorala?
faci si tu un ban.
vorbesc serios, daca vrei lasa niste date de contact si te cuplez cu un candidat.
Cosmin1
Folosirea corecta a lui "ca si" :
Ca și voleiul, baschetul e un sport de echipă.
Ca și Michelangelo, Goethe a fost un creator longeviv.
"Vocea României a avut aproape 23% din public persoane cu studii superioare. Pe acest capitol, ponderea la X Factor a fost de 15,2%."
Adica o mica diferenta - aproape la jumatate -
In rest, numai de bine
P.S. : Nu stiu cum de nu observati , dar Florin Ristei , care e castigatorul de anul trecut al X-Factor , a primit ca premiu un post de clovn in echipa X-Factor , acum cara piane prin culise si se maimutareste impreuna cu ceialti doi clovni care prezinta emisiunea.
Esti postac?Sau de ce,doamne iarta-ma,esti asa de pornit.Wow sa nu faci infarct de bucurie.