O premieră în istoria emisiunilor realizate de Toni Grecu pe TV, anul acesta echipa Serviciului Român de Comedie a încercat un post de nişă: Digi 24. Cu ce rezultate?
Analiza Paginademedia.ro arată că episodul SuperJurnal cu cea mai mare audienţă s-a apropiat de 200.000 de telespectatori pe minut. Publicul emisiunii a fost prepoderent din mediul urban: din audienţa fiecărui episod, peste trei sferturi din telespectatori erau de la oraşe.
Legat de public: telespectatorii cu studii primare aproape că lipsesc din publicul emisiunii, iar peste jumătate au terminat o facultate.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţa emisiunii realizate de foştii Divertişi pe Digi 24, ediţie cu ediţie, dar şi date despre profilul publicului telespectator.
Concluziile după primul sezon de SuperJurnal:
- 13 ediţii a numărat SuperJurnal la Digi 24. Sezonul echipei lui Toni Grecu a început pe 1 martie, de la ora 22.00. Următoarele ediţii au fost de la ora 21.00 până la 22.00, în fiecare duminică. Un Best Of va fi pe post şi în acest week-end.
- Media de audienţă la nivel naţional a fost de 141.000 de telespectatori pe minut. Cea mai bună ediţie a fost cea din 22 martie, cu Sorin Oprescu invitat: 191.000 de telespectatori medie. Cea mai slabă: cea din Duminica Paştelui, 22 aprilie, cu 85.000 medie.
- Oraşele au asigurat grosul audienţei SuperJurnal: peste trei sfertui din publicul emisiunii a venit din mediul urban. Media pe toate emisiunile, pe acest target: 115.000. Vârful: ediţia din 22 martie, cu 154.000 medie.
- Profilul telespectatorului urban de SuperJurnal:
Telespectatorii cu studii primare au ocolit emisiunea foştilor Divertişi: în jur de 5% din public. În schimb, peste jumătate dintre cei care au urmărit emisiunea de pe Digi 24 au studii superioare. Restul, studii medii.
Public bună după categoriile socio-demografie Esomar: jumătate din publicul emisiunii este din categoriile A-B, adică manageri, specialişti şi profesionişti cu înalită educaţie.
Public tânăr pentru emisiunea de satiră. După vârste: aproape 13% din public între 18 şi 29 de ani, iar o treime din telespectatori au fost din intervalul 30-49 de ani. Aproximativ 16% au fost din segmentul 50-59 de ani, iar 37 la sută au peste 60 de ani (un procent sub media staţiilor de ştiri, cu un public în general "bătrân").
Audienţa emisiunii SuperJurnal de pe Digi 24, ediţie cu ediţie, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
1 martie | 113.000 | 0.6 | 1.2 |
8 martie | 119.000 | 0.6 | 1.1 |
15 martie | 186.000 | 1.0 | 1.7 |
22 martie | 191.000 | 1.0 | 1.8 |
29 martie | 158.000 | 0.9 | 1.4 |
5 aprilie | 127.000 | 0.7 | 1.2 |
12 aprilie | 85.000 | 0.5 | 0.8 |
19 aprilie | 116.000 | 0.6 | 1.1 |
26 aprilie | 163.000 | 0.9 | 1.7 |
3 mai | 167.000 | 0.9 | 1.6 |
10 mai | 153.000 | 0.8 | 1.5 |
17 mai | 108.000 | 0.6 | 1.2 |
24 mai | 145.000 | 0.8 | 1.6 |
MEDIA | 141.000 | 0.8 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa emisiunii SuperJurnal de pe Digi 24, ediţie cu ediţie, la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
1 martie | 88.000 | 0.9 | 1.7 |
8 martie | 113.000 | 1.1 | 1.9 |
15 martie | 138.000 | 1.4 | 2.4 |
22 martie | 154.000 | 1.5 | 2.7 |
29 martie | 129.000 | 1.3 | 2.2 |
5 aprilie | 113.000 | 1.1 | 2.0 |
12 aprilie | 71.000 | 0.7 | 1.4 |
19 aprilie | 76.000 | 0.8 | 1.3 |
26 aprilie | 147.000 | 1.5 | 2.8 |
3 mai | 140.000 | 1.4 | 2.5 |
10 mai | 123.000 | 1.2 | 2.3 |
17 mai | 88.000 | 0.9 | 1.8 |
24 mai | 119.000 | 1.2 | 2.3 |
MEDIA | 115.000 | 1.1 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa emisiunii SuperJurnal de pe Digi 24, ediţie cu ediţie, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
1 martie | 34.000 | 0.7 | 1.4 |
8 martie | 46.000 | 0.9 | 1.7 |
15 martie | 77.000 | 1.5 | 3.1 |
22 martie | 84.000 | 1.7 | 3.3 |
29 martie | 53.000 | 1.1 | 2.0 |
5 aprilie | 60.000 | 1.2 | 2.5 |
12 aprilie | 36.000 | 0.7 | 1.7 |
19 aprilie | 36.000 | 0.7 | 1.4 |
26 aprilie | 76.000 | 1.5 | 3.4 |
3 mai | 69.000 | 1.4 | 2.8 |
10 mai | 36.000 | 0.7 | 1.5 |
17 mai | 35.000 | 0.7 | 1.6 |
24 mai | 38.000 | 0.8 | 1.7 |
MEDIA | 52.000 | 1.0 | 2.2 |
Comentarii