Skip to main content

AUDIENŢE. Cifrele sezonului SuperJurnal la Digi 24, cu echipa lui Toni Grecu. Cea mai bună ediţie, cu Sorin Oprescu invitat

 
SuperJurnal
SuperJurnal

O premieră în istoria emisiunilor realizate de Toni Grecu pe TV, anul acesta echipa Serviciului Român de Comedie a încercat un post de nişă: Digi 24. Cu ce rezultate?

Publicitate

Analiza Paginademedia.ro arată că episodul SuperJurnal cu cea mai mare audienţă s-a apropiat de 200.000 de telespectatori pe minut. Publicul emisiunii a fost prepoderent din mediul urban: din audienţa fiecărui episod, peste trei sferturi din telespectatori erau de la oraşe.

Legat de public: telespectatorii cu studii primare aproape că lipsesc din publicul emisiunii, iar peste jumătate au terminat o facultate.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţa emisiunii realizate de foştii Divertişi pe Digi 24, ediţie cu ediţie, dar şi date despre profilul publicului telespectator.

Concluziile după primul sezon de SuperJurnal:

  • 13 ediţii a numărat SuperJurnal la Digi 24. Sezonul echipei lui Toni Grecu a început pe 1 martie, de la ora 22.00. Următoarele ediţii au fost de la ora 21.00 până la 22.00, în fiecare duminică. Un Best Of va fi pe post şi în acest week-end.
  • Media de audienţă la nivel naţional a fost de 141.000 de telespectatori pe minut. Cea mai bună ediţie a fost cea din 22 martie, cu Sorin Oprescu invitat: 191.000 de telespectatori medie. Cea mai slabă: cea din Duminica Paştelui, 22 aprilie, cu 85.000 medie.
  • Oraşele au asigurat grosul audienţei SuperJurnal: peste trei sfertui din publicul emisiunii a venit din mediul urban. Media pe toate emisiunile, pe acest target: 115.000. Vârful: ediţia din 22 martie, cu 154.000 medie.
  • Profilul telespectatorului urban de SuperJurnal:

Telespectatorii cu studii primare au ocolit emisiunea foştilor Divertişi: în jur de 5% din public. În schimb, peste jumătate dintre cei care au urmărit emisiunea de pe Digi 24 au studii superioare. Restul, studii medii.

Public bună după categoriile socio-demografie Esomar: jumătate din publicul emisiunii este din categoriile A-B, adică manageri, specialişti şi profesionişti cu înalită educaţie.

Public tânăr pentru emisiunea de satiră. După vârste: aproape 13% din public între 18 şi 29 de ani, iar o treime din telespectatori au fost din intervalul 30-49 de ani. Aproximativ 16% au fost din segmentul 50-59 de ani, iar 37 la sută au peste 60 de ani (un procent sub media staţiilor de ştiri, cu un public în general "bătrân").

Audienţa emisiunii SuperJurnal de pe Digi 24, ediţie cu ediţie, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 martie 113.000 0.6 1.2
8 martie 119.000 0.6 1.1
15 martie 186.000 1.0 1.7
22 martie 191.000 1.0 1.8
29 martie 158.000 0.9 1.4
5 aprilie 127.000 0.7 1.2
12 aprilie 85.000 0.5 0.8
19 aprilie 116.000 0.6 1.1
26 aprilie 163.000 0.9 1.7
3 mai 167.000 0.9 1.6
10 mai 153.000 0.8 1.5
17 mai 108.000 0.6 1.2
24 mai 145.000 0.8 1.6
MEDIA 141.000 0.8 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa emisiunii SuperJurnal de pe Digi 24, ediţie cu ediţie, la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 martie 88.000 0.9 1.7
8 martie 113.000 1.1 1.9
15 martie 138.000 1.4 2.4
22 martie 154.000 1.5 2.7
29 martie 129.000 1.3 2.2
5 aprilie 113.000 1.1 2.0
12 aprilie 71.000 0.7 1.4
19 aprilie 76.000 0.8 1.3
26 aprilie 147.000 1.5 2.8
3 mai 140.000 1.4 2.5
10 mai 123.000 1.2 2.3
17 mai 88.000 0.9 1.8
24 mai 119.000 1.2 2.3
MEDIA 115.000 1.1 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa emisiunii SuperJurnal de pe Digi 24, ediţie cu ediţie, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 martie 34.000 0.7 1.4
8 martie 46.000 0.9 1.7
15 martie 77.000 1.5 3.1
22 martie 84.000 1.7 3.3
29 martie 53.000 1.1 2.0
5 aprilie 60.000 1.2 2.5
12 aprilie 36.000 0.7 1.7
19 aprilie 36.000 0.7 1.4
26 aprilie 76.000 1.5 3.4
3 mai 69.000 1.4 2.8
10 mai 36.000 0.7 1.5
17 mai 35.000 0.7 1.6
24 mai 38.000 0.8 1.7
MEDIA 52.000 1.0 2.2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • claudiu claudiu
    Normal ca oamenii cu studii primare nu se uita la digi 24 astia cu studii primare se uita la Antena 3 si Romania tv
  • Marius Marius
    Demograficele arata ca emisiunea a performat excelent si ca merita sa investesti in continut. Bravo!
  • mad79 mad79
    Ce tare ar fi daca ar cumpara ProTv-ul,RCS/RDS!!!!
  • Stana Stana
    dap, se vor muta pe canalul generalist( proiectul va demara in aceasta vara) al rcs&rds. ;)
  • iulia1 iulia1
    Nu dispare ca alta televiziune nu-l primeste. Ca nu sunt bani. Televiziunile se pregatesc pt la anul, vin alegerile.
  • mile mile
    cei cu studii primare sunt la canal
  • Iulia Bunea Iulia Bunea
    Digi24 este in masuratori.
  • stiutorul stiutorul
    Asta e stire publicitara! Televiziunile digi nu sunt masurate.
  • Iulian Iulian
    Sezonul 2 dispare de la Digi24:)))
  • andrei andrei
    O emisiune pe care am urmarit-o cu placere. Felicit Digi24 pentru demersul jurnalistic, bravo lui Toni Grecu pentru emisiune. Ii astept sa revina sper ca tot pe acelasi post de televiziune.

Trimite un comentariu

sus