PARTENERIAT. Reprezentanţii Candyspace, o cunoscuta agenţie digitală care a creat numeroase aplicaţii, site-uri şi continut pentru dispozitive conectate, vin la ICEEfest 2015, cel mai mare eveniment din Europa Centrală şi de Est dedicat internetului, care va avea loc pe 11-12 iunie 2015 la Grand Cinema & More, la Băneasa Shopping City.
Totodată organizatorii anunţă, începând de azi, preţuri speciale pentru agenţiile de creaţie.
Înainte de oferta pentru creativi, câteva detalii despre campanii originale care vor fi prezentate la ICEEfest:
Candyspace s-a remarcat prin crearea mai multor campanii originale, printre care cea pentru lansarea Audi 3 Sportback sau Land Rover pe piaţa franceză ori cea pentru lansarea filmului ”Hot Tube Time Machine 2” în SUA.
Pentru Audi şi Land Rover, britanicii de la Candyspace au ”acaparat” toate ecranele dintr-un mall francez, în timp ce pentru lansarea ”Hot Tube Time Machine 2” i-au implicat pe toţi trecătorii din Times Square (New York) într-un joc interactiv.
Audi
Hot tub
De asemenea, Candyspace s-a remarcat ajutând brandurile să se facă şi auzite, nu numai văzute, pe ecranele digitale uriaşe outdoor. ”Marea problemă a ecranelor digitale out-of-home este că sunt tăcute. Până acum!”, se arată în descrierea clipului de mai jos.
Hark
La ICEEfest 2015, din partea Candyspace vor fi prezenţi Jonathan Kelly, Creative Director, şi Nick Shadbolt, Business Director, care vor vorbi în cadrul sesiunii ”Trends in Technology & Innovative Marketing” (vineri, 12 iunie).
Tema lor de discuţie va fi: ”Cutting through the digital haze: how to maximize each screen's potential?” (Prin ceaţa digitală: cum să maximizezi potenţialul fiecărui ecran).
Kelly şi Shadbolt nu sunt singurii creativi care vin la ICEEfest 2015. Unul dintre ceilalţi speakeri de top este Geoffrey Hantson, autorul campaniei TNT nominalizate de YouTube săptămâinile trecute în topul celor mai importante campanii video din ultimii 10 ani.
TNT
De asemenea, Anthony Baker de la agenţia de advertising R/GA, Dan Machen şi Felix Morgan de la agenţia de marketing HeyHuman dar şi Yonathan Dominitz, fondatorul Mindscapes, o companie de training în domeniul creativităţii şi inovaţiei, vor veni şi ei la ICEEfest 2015.
Mai multe detalii si exemple de campanii create de speakeri ICEEfest, AICI.
BILET SPECIAL pentru agenţiile de creaţie
IMPORTANT: Agentiile de creatie beneficiaza, incepand de azi, de un bilet special, Creativity Pass, cu doar 100 euro, care le permite accesul doar la sesiunile de interes pentru departamentele de creatie: “The Spectacular World of Creativity” si “Extreme Innovation: How the Rules are Changing” (11 iunie, Innovation Stage, de la 11:30 la 15:45), “How to create effective digital storytelling campaigns” (11 iunie, Experts Stage, de la 15:30) si “Trends in Technology & Innovative Marketing” (12 iunie, Innovation Stage. 13:30 – 16:00). Numarul biletelor speciale – care permit si accesul la serile de entertainment din cadrul The Viral Nights of ICEEfest - este limitat. Comenzi doar prin e-mail: [email protected]
Bilete pentru intreg festivalul si agenda completa se gasesc pe site-ul oficial,www.ICEEfest.com. Un numar limitat de biletele, valabile doar pentruThe Viral Nights of ICEEfest, se pot cumpara si de pe site-ul IaBilet.ro
ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital si e prezentat de Orange. In asociere cu XAXIS - a Group M Company. Driven by Toyota Hybrid.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu