Skip to main content

AUDIENŢE. Vocea României, cifre peste cele de săptămâna trecută pe publicul urban şi comercial. X Factor, cele mai bune audienţe din acest sezon, pe intervalul Vocii

 

Seara de vineri a fost a Vocii. Cea de-a doua întâlnire a show-urilor de forţă ale toamnei a adus audienţe mai bune de ambele părţi. Vocea a avut pe publicul naţional cifre asemănătoare cu cele de săptămâna trecută, dar mai bune pe publicul urban şi comercial. De cealaltă parte, X Factor a obţinut aseară cele mai bune cifre din acest sezon.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele obţinute de cele două show-uri de talente pe intervalul de intersecţie:

NAŢIONAL. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit în fiecare minut de difuzare în medie de 1,5 milioane de persoane. Cifrele sunt apropiate de cele de săptămâna trecută, când show-ul a fost urmărit de aproape 1,6 milioane de români. Locul al doilea pe intervalul celor două show-uri de talente a fost al Antenei 1, cu X Factor. Emisiunea Antenei a avut 1,26 milioane de persoane. Cifrele sunt peste cele obţinute la ultimele două ediţii de săptămâna trecută, de joi şi vineri. Pe publicul naţional, România TV a fost aseară peste Antena 3, cele două posturi ocupând locurile patru şi cinci.

URBAN. La oraşe, Cifrele Vocii au fost peste cele de la prima ediţie. Dacă săptămâna trecută show-ul de pe Pro TV a avut o medie de 882.000 de privitori, aseară, show-ul a avut puţin peste un milion de persoane. Pe intervalul 20.30 - 22.46, X Factor a avut o medie de 711.000 de telespectatori, în timp ce la ediţia de vinerea trecută show-ul a obţinut aproape 500.000 de privitori. Prima TV a avut locul cinci la oraşe, cu filmul românesc din seria Brigada Diverse (BD).

COMERCIAL. Vocea a condus aseară şi pe publicul comercial, având cifre mai bune decât cele de la prima ediţie. Show-ul a avut o medie de aproape 600.000 de persoane. Antena 1 a avut pe acelaşi interval o medie de 362.000 de persoane. Euforia a avut locul cinci pe comercial, cu serialul turcesc Prizoniera dragostei, care a fost urmărit pe intervalul de intersecţie al celor două show-uri de 58.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV de vineri, 25 septembrie, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 22.46), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.565.000 8,5 17,5
2 Antena 1 1.263.000 6,8 14,2
3 Kanal D 776.000 4,2 8,7
4 Romania TV 428.000 2,3 4,8
5 Antena 3 383.000 2,1 4,3

Audienţa posturilor TV de vineri, 25 septembrie, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 22.46), la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.011.000 10,0 20,9
2 Antena 1 711.000 7,0 14,7
3 Kanal D 400.000 4,0 8,3
4 Antena 3 252.000 2,5 5,2
5 Prima TV 180.000 1,8 3,7

Audienţa posturilor TV de vineri, 25 septembrie, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 22.46), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 593.000 11,7 27,7
2 Antena 1 362.000 7,2 16,9
3 Kanal D 139.000 2,8 6,5
4 Prima TV 104.000 2,1 4,9
5 Euforia 58.000 1,1 2,7

Citeşte şi:

PRIMA EDIŢIE X FACTOR. AUDIENŢE. X Factor, eclipsat de Las Fierbinţi. Episodul 100 din Las Fierbinţi a lăsat în urmă debutul noului sezon X Factor

PRIMA EDIŢIE VOCEA ROMÂNIEI. AUDIENŢE. X Factor n-a fost mai mult decât Voce nici în acest început de sezon. Vocea României, cifre aproape duble faţă de X Factor

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ionuț Ionuț
    Da, pentru ca s-a terminat serialul care a avut premiera pe Antena 1. Incepe sa faca treaba buna Antena cu Euforia, vor incepe si unele emisiuni acolo ;) Sa vedem ce au de gand...
  • Iulian Iulian
    PREMIERA, Euforia pe interval

Trimite un comentariu

sus