Facebook-Hepta 2
O monitorizare Zelist surprinde activitatea agenţiilor de comunicare şi PR în social media, în ultima săptămână. Ce campanii promovează, pentru ce clienţi lucrează şi ce noutăţi au, în situaţia pe care Paginademedia.ro o prezintă în continuare.
Monitorizarea, mai jos:
Lansari, campanii, stiri:
2Active PR promoveaza campania Mousse si suc 100%
BDR Associates comunica pentru Pirelli Design
Caracteristic PR promoveaza ContentSpeed si Vonino
Chapter4 : Solutiile Ericsson accelereaza ritmul de adoptie al Internetului tuturor Lucrurilor
Clara Ilie PR Agency mentioneaza My Hair Romania , Cacharel Romania , Auto Schunn Romania si Global Wellness System
Conan PR : Fundatia eMAG si BCR au anuntat extinderea centrelor de performanta Hai la Olimpiada . Agentia scrie si despre Dino Parc Rasnov
Confident.Communications promoveaza Intermedicas Worldwide si Trainart
DC Communication prezinta studiul EY despre utilizarea telefonelor mobile
EnTourage Communications recomanda "Un articol scris acum 6 ani mi-a adus o colaborare astazi "
Garajul de PR comunica pentru Biolase Romania
Experiente americane autentice, cu Pizza Hut si Golin . Agentia comunica si pentru History
Grayling Public Relations scrie despre Discovery Channel , SES Astra si Visa
Headsome Communication promoveaza FILTM 4
Links Associates a demarat proiectul “Scoala te face campion "
MCCANN PR prezinta statistici interesante via Thierry Schulman, McCann Health Europe
More Than Pub promoveaza Deichmann , BookLand Evolution si Rowenta Romania
MSLGROUP The Practice prezinta informatii despre Samsung Romania si despre Redd's - Too Tasty for Men
Naked PR : 15 profesori exceptionali, 424 de “studenti”, 86 de invitati, 497 ore de curs impreuna. Naked a implinit 2 ani de existenta
OMA Vision : In culisele Festivalului Enescu : cum se construieste un eveniment cultural-gigant si ce artisti vin in 2017
Oxygen PR : Baneasa Shopping City lanseaza Redesign Yourself . Agentia mentioneaza siCiuc Radler , Garanti Bank , German School of Bucharest si Heineken
Perceptum : Rezultate dincolo de perceptie
Plus Communication asigura relatiile cu presa pentru Confederatia Nationala a Antreprenorilor Mici si Mijlocii , Maria Verdi , Iuliana Fűlas , Expozitia Internationala Felina de Toamna – SofistiCAT . Agentia promoveaza campania umanitara pentru Matei
PR & More mentioneaza TenarisSilcotub
PR Beta scrie despre diacritice , PLAI X si despre expozitia "TM2021, cultura in ochii timisorenilor "
Proud PR : Comunicam despre Ioana Pasca - Health Trainer , un real exemplu al faptului ca viata se poate schimba la orice varsta
PRSteps scrie despre autovit.ro
RanEvents Comm promoveaza Stefanel Romania , Starbucks , Pandora si filmul "American Ultra "
Rogalski Damaschin Public Relations : Prima campanie de imagine a grupului CEZ in Romania celebreaza profesionalismul si spiritul de sacrificiu. Agentia promoveaza"Mese de poveste ", campanie de 800.000 euro
Smart Point Consulting : Epson extinde gama de proiectoare cu 11 noi modele
The House PR Agency : Cel mai tare shopping se face la client. Abia asteptam sa incercam #vopselurileDYLON
The Public Advisors : Up Romania (fosta Chèque Déjeuner Romania) sustine studentii de elita la Campionatul European de GO
Travel Communication : Razvan Pascu vorbeste despre cea mai mare atractie turistica din lume. Agentia comunica pentru SERVE , TUI TravelCenter, Eurolines Romania si HotelGuru.ro , Eturia .
Trust communications promoveaza World Education Fair , targul la care cei mai buni elevi romani se intalnesc cu reprezentantii universitatilor de top din strainatate
White PR recomanda articolul "Facebook, Instagram grow with ‘Instant Articles’ and users "
Autor: Petrişor Obae
petrisor.obae paginademedia.ro
Trimite un comentariu