AUDIENŢE. Vocea României de aseară a avut audienţe cu câteva sute de mii de români peste ediţia de săptămâna trecută. A fost o emisiune cu doi concurenţi surpriză: Bogdan Vlădău şi Mihai Rait - Dorel, din Las Fierbinţi, susţinut de colegii din serial.
Distanţa dintre Vocea României şi X-Factor, de pe Antena 1, a fost de aproximativ 600.000 de telespectatori în favoarea show-ului de pe Pro TV. X-Factor a avut cifre sub săptămâna trecută la nivel naţional, dar a avut un plus de audienţă faţă de ediţia precedentă la oraşe şi pe segmentul comercial.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele pe intervalul Vocea României (20.30-22.55):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 1,8 milioane de români s-au uitat la Vocea României, cu aproape 250.000 mai mulţi decât la ediţie de săptămâna trecută. Pe intervalul emisiunii de pe Pro TV, la X-Factor se uitau 1,1 milioane de români (faţă de aproape 1,3 milioane săptămna trecută). Locul trei pentru Kanal D. România TV a fost pe poziţia a patra, peste Antena 3 la nivel naţional.
Vârf naţional Vocea României: 2.491.000 de telespectatori, la 21.53 (rating 13,5 şi 28% cotă de piaţă).
URBAN. Cifre peste săptămâna trecută pentru Voce şi la oraşe. O medie de 1,16 milioane de telespectatori, cu peste 150.000 în plus faţă de ediţia trecută. Antena 1, cu X-Factor, a înregistrat o audienţă de 725.000 de persoane, o creştere în comparaţie cu săptămâna trecută, când erau 710.000. Kanal D este pe trei şi la oraşe. Poziţii diferite pentru posturile de ştiri: Antena 3 este în faţa România TV la oraşe.
Vârf urban Vocea României: 1.676.000 de telespectatori, la 21.53 (rating 16,6 şi 33.2% cotă de piaţă).
COMERCIAL. Plusul de audienţă pentru showul cu Loredana, Marius Moga, Tudor Chirilă şi Smiley se observă şi pe segmentul comercial: peste 700.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani la ediţia de aseară a emisiunii de pe Pro TV, faţă de sub 600.000 săptămâna trecută. Şi X-Factor a câştigat telespectatori pe acest target, dar se menţine mult sub Voce: 384.000 de persoane pe segmentul comercial, faţă de 360.000 săptămâna trecută.
Pe segmentul comercial, posturile de ştiri Antena 3 şi România TV nu se regăsesc în top 5 posturi TV. Apar cu un public mai tânăr decât cele două staţii de ştiri Prima TV şi Naţional TV.
Vârf comercial Vocea României: 1.005.000 telespectatori, la 21.55 (rating 19,8 şi 44.6% cotă de piaţă).
Audienţa posturilor TV de vineri, 2 octombrie, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 22.55), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 1.792.000 | 9.7 | 20.7 |
2 | Antena 1 | 1.151.000 | 6.2 | 13.3 |
3 | Kanal D | 979.000 | 5.3 | 11.3 |
4 | Romania TV | 403.000 | 2.2 | 4.7 |
5 | Antena 3 | 310.000 | 1.7 | 3.6 |
Audienţa posturilor TV de vineri, 2 octombrie, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 22.55), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 1.169.000 | 11.6 | 24.0 |
2 | Antena 1 | 726.000 | 7.2 | 14.9 |
3 | Kanal D | 537.000 | 5.3 | 11.0 |
4 | Antena 3 | 189.000 | 1.9 | 3.9 |
5 | Romania TV | 185.000 | 1.8 | 3.8 |
Audienţa posturilor TV de vineri, 2 octombrie, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 22.55), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 706.000 | 13.9 | 32.6 |
2 | Antena 1 | 384.000 | 7.6 | 17.8 |
3 | Kanal D | 179.000 | 3.5 | 8.3 |
4 | Prima TV | 80.000 | 1.6 | 3.7 |
5 | National TV | 51.000 | 1.0 | 2.3 |
GALERIE FOTO. Vocea României, cu Las Fierbinţi pe scenă
Citeşte şi:
- PRIMA EDIŢIE VOCEA ROMÂNIEI. AUDIENŢE. X Factor n-a fost mai mult decât Voce nici în acest început de sezon. Vocea României, cifre aproape duble faţă de X Factor
- A DOUA EDIŢIE. Vocea României, cifre peste cele de săptămâna trecută pe publicul urban şi comercial. X Factor, cele mai bune audienţe din acest sezon, pe intervalul Vocii
Comentarii
Cat despre agramat, cine acuza, se scuza.