Skip to main content

AUDIENŢE. Vocea României s-a apropiat de două milioane de români. Rezultatele "partidei" Vocea României-X-Factor

 

AUDIENŢE. Audiţiile pe nevăzute de la la Vocea României au ţinut în faţa televizoarelor, pe Pro TV, aproape două milioane de români în fiecare minut. Faţă de săptămâna trecută, Vocea a avut un plus de 150.000 de telespectatori pe minut.

Publicitate

La nivel urban şi pe targetul comercial, audienţa Vocii a fost aproape la acelaşi nivel ca săptămâna trecută.

Ce a făcut X-Factor, emisiunea de pe Antena 1 cu care Vocea s-a intersectat?

X-Factor se menţine la distanţă în urma Vocii, însă are un plus de audienţă faţă de ediţia trecută. Emisiunea cu Delia, Ştefan Bănică şi Horia Brenciu are audienţe mai mari decât săptămâna trecută pe toate targeturile de audienţă.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele pe intervalul Vocea României (20.30-22.55):

NAŢIONAL. Aproape două milioane de români s-au uitat la ediţia de aseară  a Vocii (faţă de aproape 1,8 milioane săptămâna trecută). X- Factor a fost pe poziţia a doua, cu o medie de peste 1,3 milioane de telespectatori. Săptămâna trecută, emisiunea de pe Antena 1 avea 1,1 milioane. Cu 900.000 de telespectatori, Kanal D a fost pe locul trei.

Vârf naţional Vocea României: 2.564.000 de telespectatori, la 21.25 (rating 13,9 şi 27% cotă de piaţă).

URBAN. Show-ul jurizat de Loredana, Marius Moga, Smiley şi Tudor Chirilă a fost urmărit la oraşe de aproape 1,2 milioane, cifră foarte aproapiată de săptămâna trecută (aseară au fost 12.000 de telespectatori în plus. Antena 1 s-a apropiat aseară de 800.000 de telespectatori media la X-Factor, o creştere de peste 60.000 de telespectatori în comparaţie cu săptămâna trecută. Până în jumătate de milion audienţa turcilor de la Kanal D.

Vârf urban Vocea României: 1.510.000 de telespectatori, la 22.23 (rating 15 şi 31.9% cotă de piaţă).

COMERCIAL. Stagnare pe targetul comercial pentru Vocea României, de pe Pro TV: aproape 710.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, la fel ca săptămâna trecută. Antena 1 a avut pe acest segment 454.000 de telespectatori, cu 70.000 mai mulţi decât avea în urmă cu o săptămână. Pe acest segment, Kanal D a fost tot pe trei, însă mult în urma show-urilor de pe primele două locuri.

Vârf comercial Vocea României: 900.000 telespectatori, la 21.55 (rating 17,8 şi 40.3% cotă de piaţă).

Audienţa posturilor TV de vineri, 9 octombrie, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 22.55), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane% Rtg% Share%
1 Pro TV 1.948.000 10.6 21.8
2 Antena 1 1.311.000 7.1 14.7
3 Kanal D 907.000 4.9 10.2
4 Romania TV 408.000 2.2 4.6
5 Prima TV 406.000 2.2 4.5

Audienţa posturilor TV de vineri, 9 octombrie, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 22.55), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane% Rtg% Share%
1 Pro TV 1.181.000 11.7 24.5
2 Antena 1 788.000 7.8 16.3
3 Kanal D 482.000 4.8 10.0
4 Prima TV 197.000 2.0 4.1
5 Romania TV 184.000 1.8 3.8

Audienţa posturilor TV de vineri, 9 octombrie, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 22.55), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAl Nr. persoane% Rtg% Share%
1 Pro TV 707.000 14.0 32.6
2 Antena 1 454.000 9.0 21.0
3 Kanal D 161.000 3.2 7.4
4 Prima TV 112.000 2.2 5.2
5 Acasa 59.000 1.2 2.7

GALERIE FOTO. Vocea României, ediţia a patra

  • Adrian Stanescu 2
  • Alina Coltan 2
  • Antonio Fabrizi 2
  • Elvis Silitra 2
  • Florina Calin 2
  • Florina Lorena Stoian 2
  • Irina Pelin 2
  • Larisa Ciortan 2

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus