O piaţă de media estimată la 351 de milioane de euro pentru anul acesta, din care TV-ul va avea cea mai mare „felie” - 225 de milioane de euro, arată cele mai recente estimări ale Initiative în Media Fact Book 2016.
Publicitatea online este a doua cea mai importantă zona de venit, fiind estimată la 64 de milioane de euro în 2016.
Din concluziile studiului Media Fact Book 2016:
- 351 de milioane de euro, întreaga piaţă de media, estimată de agenţia Initiative. Estimările sunt în creştere faţă de 2015, când piaţa era la aproximativ 332 de milioane de euro.
- Publicitatea online este a doua cea mai importantă creştere. În 2015, zona de online este estimată la 57 de milioane de euro, iar pentru acest an, investiţiile în digital sunt estimate la 64 de milioane de euro.
- Piaţa TV este este estimată la 225 de milioane de euro, în creştere faţă de anul trecut când era la 212 milioane de euro.
- Publicitatea în print este în scădere, la 14 milioane de euro.
- Publicitatea radio este în creştere uşoară, la 20 de milioane de euro.
- Este al patrulea an de stagnare pentru outdoor, care se menţione la venituri estimate la 28 de milioane de euro.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu