Campionatul European de Fotbal, care s-a încheiat duminică cu victoria Portugaliei, a generat în mediul online peste 84.000 de menţiuni, arată o monitorizare mediaTRUST.
În perioada 10 iunie – 10 iulie 2016, s-au înregistrat 84.198 de menţiuni în online referitoare la EURO 2016, 32.524 în presa online (portaluri), conform unui raport realizat de agenţia de monitorizare mediaTRUST.
În social media au fost făcute 51.649 de referiri la Campionatul European, dintre care 36.132 dintre menţiuni au pe Facebook.
Companiile din România au mizat pe promovarea produselor în contextul campionatului, iar în aceeaşi perioadă au fost difuzate/tipărite 27.363 de reclame. Cifra reprezintă un total al reclamelor inspirate de Euro 2016 şi difuzate în presa scrisă, pe televiziuni şi la radio.
Euro 2016 – 27.363 reclame (10 iunie – 10 iulie 2016)
În topul brandurilor cu cele mai multe reclame difuzate, în contextul Euro 2016, se numără:
- Bergenbier cu 4.362 de reclame,
- Selgros cu 1.708 reclame,
- Total Quartz cu 1.679 reclame,
- Altex cu 1.651 de reclame,
- Billa cu 1.472 de reclame,
- Chio – 1.425 reclame,
- Profi – 1.392 de reclame,
- Coca Cola – 1.332 reclame,
- Pringles – 1.291 de reclame,
- Lay’s – 1.142 de reclame,
- emag.ro – 781 reclame.
În topul surselor cu cele mai multe reclame difuzate se numără Sport.ro – 3.452 reclame, Radio Zu – 1.324 reclame şi Gazeta Sporturilor – 68 reclame.
Despre raport
Analiza a luat în calcul publicaţiile online, monitorizate de mediaTRUST în perioada 10 iunie – 10 iulie 2016. Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 21 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, în perioada 10 iunie – 10 iulie 2016.
Comentarii