Skip to main content

Polonia - Portugalia, primul sfert de la Euro, audienţe peste meciurile de optimi. Câţi români s-au uitat la Pro TV şi Dolce Sport

 
Sursa foto: Selecoes de Portugal
Sursa foto: Selecoes de Portugal

AUDIENŢE. Polonia - Portugalia, prima confruntare din sferturile Euro, a avut cea mai mare audienţă dintre meciurile disputate după grupe. Cifrele au fost peste optimi.

Publicitate

Difuzată de Pro TV şi de Dolce Sport, partida (scor 1-1 după 120 de minute) s-a încheiat aproape de unu noaptea, după loviturile de departajare, care au trimis Portugalia în semifinale (3-5 scor final).

Meciul a ţinut în faţa televizoarelor aproape 2,2 milioane de români în fiecare mai mulţi, cei mai mulţi pe Pro TV, care a dominat intervalul orar. Poziţie bună în clasament şi pentru Dolce Sport: locurile 6-7 pe toate targeturile.

VEZI AICI toate audienţele meciurilor de la Euro 2016

ACOPERIRE. Pro TV este prezent în toate marile reţele (cel puţin şase milioane de abonaţi însumând doar reţelele RCS, UPC şi Telekom). Dolce Sport este în reţeaua Telekom (1,4 milioane de abonaţi, cei mai mulţi la sistemul DTH Dolce).

Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Polonia - Portugalia (22.00-00.45):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste două milioane de români s-au uitat în fiecare minut la meciul de pe Pro TV. Aproape 180.000 de români priveau confruntarea dintre Polonia şi Portugalia pe Dolce Sport.

Locul doi pe interval pentru Kanal D, urmat de Antena 1.

Locul şase pentru Dolce Sport în topul naţional cu meciul de fotbal.

URBAN. Aproape un milion şi jumătate de telespectatori a avut primul meci din sferturi la oraşe. Dintre aceştia, aproape 1,4 milioane au fost la Pro TV şi 80.000 la Dolce Sport. Postul de sport din portofoliul Telekom a fost şi în mediul urban pe locul şase.

COMERCIAL. Peste 700.000 de telespectatori între este 18 şi 49 de ani a avut meciul Polonia - Portugalia. Pe Pro TV au fost 685.000 persoane din acest target. La Dolce Sport s-au uitat 35.000, iar canalul de sport a fost pe locul şapte pe acest target.

Audienţa posturilor TV joi, 30 iunie, pe intervalul meciului Polonia - Portugalia (22.00-00.45), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 2.005.000 10.9 30.5
2 Kanal D 820.000 4.5 12.5
3 Antena 1 652.000 3.6 9.9
4 Antena 3 349.000 1.9 5.3
5 Romania TV 254.000 1.4 3.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 30 iunie, pe intervalul meciului Polonia - Portugalia (22.00-00.45), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.375.000 13.8 36.0
2 Kanal D 430.000 4.3 11.2
3 Antena 1 302.000 3.0 7.9
4 Antena 3 262.000 2.6 6.9
5 Romania TV 137.000 1.4 3.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 30 iunie, pe intervalul meciului Polonia - Portugalia (22.00-00.45), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 684.000 14.0 42.3
2 Kanal D 167.000 3.4 10.3
3 Antena 1 159.000 3.3 9.8
4 Antena 3 42.000 0.9 2.6
5 Acasa 41.000 0.8 2.5

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Stela Stela
    Domnule Petrisor Obaie, va rog mult de tot daca puteti sa postati si audientele serialelor tv pe luna mai 2016 cu un top 35.
  • Expertul, Expertul,
    Bravo ProTV! 42.3% market share pe targetul comercial, e excelent. ProTV e singura televiziune profesionista din Romania! Comparati audientele de la euro 2012, cand meciurile au fost difuzate de tvr, vs audientele de la euro 2016, cand meciurile sunt difuzate de ProTV, si puteti observa ca euro 2016, e mult mai urmarit. In timp ce la tvr sau antenuta 1, euro 2016, era o gaura neagra, la ProTV aduce profit.

Trimite un comentariu

sus