Supravieţuitorul nu va mai avea un al doilea sezon la Pro TV, iar grupul media se va concentra în 2017 şi pe celelalte canale din portofoliu (Acasă TV, Sport.ro sau ProCinema), a declarat Aleksandras Cesnavicius, directorul executiv al Pro TV, într-un interviu pentru Adevărul.
Cesnavicius: „Ce vom face diferit este să ne concentrăm mai mult pe canalele secundare ale grupului şi să avem mai multe activităţi integrate pentru produsele noastre online. Nu ne concentrăm doar asupra Pro TV, ca în cazul ultimilor doi ani, ci asupra întregului grup, să îl întărim.”
Despre programele din timpul zilei (Day Time): „Deja, în 2017, am introdus mai multe producţii locale în timpul zilei. Audienţa căreia te adresezi în timpul zilei e uşor diferită, nu am acordat atenţia necesară acestor programe până acum. Încă analizăm ce merge şi ce nu, primii paşi i-am făcut în 2016, iar anul acesta vom experimenta şi mai mult. Încă nu pot spune ce vom face, e puţin cam devreme să dau nume de producţii, dar ne vom concentra mai mult pe programele difuzate în timpul zilei.
Despre Supravieţuitorul. Cesnavicius: „La sfârşitul lunii august stăteam în biroul meu destul de optimist gândindu-mă că totul va fi bine acum că urma să difuzăm „Supravieţuitorul“.
După ce rezultate au început să apară a trebuit să muncim puţin mai mult. Dacă analizăm structura show-ului, şi ce l-a făcut să fie de succes la nivel internaţional, avea tot ce trebuia astfel încât să ne putem speranţele într-o reuşită. Credeam că va fi următorul format care să domine piaţa pentru următorii cinci sau zece ani.
Părea un show care îţi aduce aventură, din locuri exotice, oferă poveşti interesante din partea concurenţilor, iar românii au demonstrat în multe rânduri că vor să îşi cunoască eroii. Românilor le mai place emoţia.
Toate acestea duse pe o insulă exotică, minus elementele care făceau viaţa mai uşoară, dădeau un show excelent. Avea temperatura optimă prin care toate emoţiile trebuiau să iasă la suprafaţă, avea poveşti de care te puteai prinde, avea o istorie a recordurilor de succes şi nu mai fusese pe piaţa din România.
200 de oameni au lucrat timp de trei luni în Filipine pentru a produce show-ul, un alt pariu din punct de vedere al resurselor. Dar, uneori, toate eforturile prin care ai făcut ceva corect nu conduc către rezultatul dorit. Aşa s-a întâmplat, ne-am învăţat lecţia şi pe viitor vom face lucrurile diferit.”
Întrebat dacă în 2017 vom mai vedea „Supravieţuitorul“, şeful Pro TV a răspuns: „Cel mai probabil nu.”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Ai fost un DEZASTRU pentru cel mai bun post de la noi.
Mai e un pic si te ajunge DANDEAUA1!!!
Survivor a fost slab, nu a fost ca in SUA, degeaba se lauda ca e la fel.
Ca tot face referire la "emisiuni lacrimogene", pai la Survivor ce era? Nu erau concurenti cu povesti de viata, care, le-au dat la TV ca sa impresioneze. Daca tot voiau sa faca ceva cu Survivor, nu face cu lacrimi sau povesti de viata, telespectatorii vor si altceva, nu doar lacrimi si barfe (Care au fost din belsug).