AUDIENŢE. Duminică seara a fost a Pro TV. Postul TV a fost lider cu blockbusterul Cod roşu la Londra, un film de acţiune lansat în 2016, cu Gerard Butler.
De menţionat că emisiunea iUmor de pe Antena 1 a fost cu aproximativ 15 minute mai lungă decât filmul de pe Pro TV, potrivit programului.
Antena 1, cu iUmor a fost pe trei la nivelul întregii ţări şi pe doi la oraşe şi pe publicul comercial.
Paginademedia.ro prezintă audienţele de duminică, 23 aprilie, pe intervalul Cod Roşu la Londra:
NAŢIONAL. Cod roşu la Londra a avut, duminică seara, o medie de aproape 1,6 milioane de privitori din întreaga ţară în fiecare minut de difuzare. Kanal D, cu Roata norocului, a fost aproape 60.000 de persoane distanţă. iUmorul Antenei 1 a fost pe trei cu 1,2 milioane de persoane, media. Schimb de mame a pus Prima TV pe patru în audienţe.
URBAN. Filmul pro a avut la oraşe o medie de 910.000 de persoane, media pe minut. Antena 1 a fost pe doi, cu 660.000, media.
COMERCIAL. Pro TV a dominat şi pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani. Aproape 490.000 a fost media postului, cu filmul de acţiune. Antena 1 a fost aproape: 406.000, media.
Audienta posturilor TV duminică, 23 aprilie, pe intervalul Cod roşu la Londra (20.30-22.15), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.597.000 | 8.9 | 17.0 |
2 | Kanal D | 1.528.000 | 8.5 | 16.2 |
3 | Antena 1 | 1.258.000 | 7.0 | 13.4 |
4 | Prima TV | 664.000 | 3.7 | 7.0 |
5 | Romania TV | 469.000 | 2.6 | 5.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 23 aprilie, pe intervalul Cod roşu la Londra (20.30-22.15), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 912.000 | 9.4 | 18.5 |
2 | Antena 1 | 664.000 | 6.8 | 13.5 |
3 | Kanal D | 542.000 | 5.6 | 11.0 |
4 | Romania TV | 280.000 | 2.9 | 5.7 |
5 | Prima TV | 279.000 | 2.9 | 5.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 23 aprilie, pe intervalul Cod roşu la Londra (20.30-22.15), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 489.000 | 10.8 | 24.2 |
2 | Antena 1 | 406.000 | 8.9 | 20.1 |
3 | Kanal D | 196.000 | 4.3 | 9.7 |
4 | Prima TV | 126.000 | 2.8 | 6.2 |
5 | DigiSport 1 | 80.000 | 1.8 | 4.0 |
Comentarii
@heinz, "In timp" e un film rerereredifuzat de Antena1 de vreo 2-3-4 ori pe an, dar la ProTV se pare ca e premiera. Vom vedea daca brandul conteaza sau filmul (ex: pe Antena1 nu stralucea in audiente, poate la ProTV face 25% Share)
Asa e ca te ia tremuriciul si scrasnesti din dinti cand scrii?:))))
Calmeaza-te, ca vine sezonul nuntilor si nu e bine sa iti tremure mana, pe urma o sa fii obligat sa fii *** si in plin sezon...
Hai ca dau post ca stiu ca esti cu click-ul pe refresh de cateva ore, dornic fiind de atentia mea. Gata, calm baiatu', calm. Pupici
Ciudat ca aici nu sunt cei 3 crai ai paginii:mile,marian si Iuli.
Sunt puțin surprins. Credeam ca iUmor a devenit un show puternic, dar se pare ca Vocea Junior a fost un show mai slab.
Prima TV are audiențe bune și mă bucur. Măcar acolo sunt emisiuni bune, nu ca la Antenuța cu aiAmor, Te Cunosc de Undeva, Insula Iubirii și alte formate care ajung să fie distruse de ei. :)
De data asta Iumor a fost pe 2 pe comercial și chiar pe 3 pe national.
Ma astept ca Mile sa ne zică, din nou, că nu ați ales corect intervalul orar ori că A 1 a fost lider pe comercial în una din pauzele publicitare ale filmului difuzat de Pro TV.