AUDIENŢE. Un film de acţiune din 2011 a pus Pro TV în poziţia de lider detaşat, sâmbătă seara. Aproape două milioane de persoane din întreaga ţară a obţinut filmul Columbiana, aproape cât obţine Las Fierbinţi, în unele seri.
Paginademedia.ro prezintă audienţele de sâmbătă, 22 aprilie, pe intervalul Columbiana:
NAŢIONAL. Filmul de pe Pro TV a avut o medie de peste 1,9 milioane de persoane în fiecare minut de difuzare. Antena 1 a fost pe locul al doilea, la o distanţă de peste 700.000 de persoane de lider.
URBAN. Columbiana a avut aproape un milion de privitori, la oraşe, la o distanţă de 300.000 de persoane de poziţia a doua, ocupată de Antena 1 cu emisiunea Te cunosc de undeva. Digi Sport 1 a fost a treia televiziune, la oraşe, cu meciul CSU Craiova - Dinamo.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, Pro TV a obţinut peste jumătate de milion de telespectatori. În timp ce Antena 1 avea o medie de 270.000 de privitori.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 22 aprilie, pe intervalul Columbiana (20.25-22.30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.920.000 | 10.7 | 22.7 |
2 | Antena 1 | 1.175.000 | 6.5 | 13.9 |
3 | Kanal D | 683.000 | 3.8 | 8.1 |
4 | Prima TV | 492.000 | 2.7 | 5.8 |
5 | Romania TV | 430.000 | 2.4 | 5.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 22 aprilie, pe intervalul Columbiana (20.25-22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 970.000 | 10.0 | 21.2 |
2 | Antena 1 | 669.000 | 6.9 | 14.7 |
3 | DigiSport 1 | 355.000 | 3.6 | 7.8 |
4 | Kanal D | 344.000 | 3.5 | 7.5 |
5 | Prima TV | 252.000 | 2.6 | 5.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 22 aprilie, pe intervalul Columbiana (20.25-22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 528.000 | 11.7 | 30.6 |
2 | Antena 1 | 268.000 | 5.9 | 15.6 |
3 | Kanal D | 147.000 | 3.3 | 8.5 |
4 | DigiSport 1 | 117.000 | 2.6 | 6.8 |
5 | Prima TV | 99.000 | 2.2 | 5.7 |
Comentarii
Noul show se numește Fort Boyard și, după 20 de ani de la prima difuzare la Pro Tv, acesta va fi din nou adus în casele românilor, în premieră, cu celebrități locale. În concurs vor participa vedete, care vor fi ghidate de celebrele personaje ale shoului: Boyard, Passe Partout și Passe Temps.
Emisiunea te va introduce într-o nouă aventură în care celebritățile vor trebui să ia parte la diverse probe complicate care le vor pune la încercare abilitățile și anduranța și totul se va desfășura în cel mai cunoscut fort din televiziune.
Fort Boyard este un show bine cunoscut pe plan internațional și va fi filmat integral în Franța, în Strâmtoarea Pertuis d’Antioche, chiar în fortul care a fost finalizat în secolul al XIX-lea. Emisiunea a fost difuzată pentru prima dată în Franța, iar de atunci, a fost preluată și de alte țări ca Marea Britanie, Belgia, Danemarca, Germania, Olanda, Rusia, Spania și Statele Unite.
Anul acesta, Pro TV a pregătit pentru telespectatorii din România o grilă puternică de programe, care le oferă atât conținut de calitate, știri obiective, dar și divertisment de top! Fort Boyard este unul dintre cele mai urmărite emisiuni TV la nivel global.
Oricum prestația A 1 a fost jenantă. Din nou...