AUDIENŢE. Trei targeturi, trei lideri. Antena 1 a fost uşor peste Pro TV cu a zecea ediţie iUmor, Pro-ul a fost lider la oraşe, iar la nivel naţional a dominat Kanal D.
Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de duminică, pe intervalul iUmor:
NAŢIONAL. Kanal D a avut naţionalul cu emisiunea Roata Norocului. Postul turcesc a avut o medie de 1,3 milioane de privitori, în fiecare minut, cât s-a intersectat cu iUmor. Pro TV a fost pe locul al doilea, la 40.000 de persoane distanţă, cu filmul Misiune Imposibilă. Antena 1 a fost a treia televiziune, cu 1,1 milioane de privitori, media pe minut.
URBAN. Pro TV a avut oraşele. Cu filmul de acţiune Misiune imposibilă, Pro TV a avut pe intervalul iUmor o medie de 750.000 de privitori. Antena 1 a avut poziţia a doua şi o medie de 675.000 de telespectatori.
COMERCIAL. antena 1 şi Pro TV au fost aproape umăr la umăr, cu un mic avans pentru Antena 1. Media iUmor a fost de 385.000 de privitori pe minut, Pro TV, 382.000, media pe minut. Prima TV a fost, cu emisiunea Schimb de mame, peste Kanal D pe publicul comercial.
Audienta posturilor TV duminică, 7 mai, pe intervalul iUmor (20.30-22.40), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.365.000 | 7.6 | 15.8 |
2 | Pro TV | 1.329.000 | 7.4 | 15.4 |
3 | Antena 1 | 1.165.000 | 6.5 | 13.5 |
4 | Prima TV | 815.000 | 4.5 | 9.5 |
5 | Romania TV | 442.000 | 2.5 | 5.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 7 mai, pe intervalul iUmor (20.30-22.40), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 749.000 | 7.7 | 16 |
2 | Antena 1 | 675.000 | 6.9 | 14.4 |
3 | Kanal D | 550.000 | 5.6 | 11.7 |
4 | Prima TV | 376.000 | 3.9 | 8 |
5 | DigiSport 1 | 273.000 | 2.8 | 5.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 7 mai, pe intervalul iUmor (20.30-22.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 385.000 | 8.5 | 21 |
2 | Pro TV | 382.000 | 8.4 | 20.8 |
3 | Prima TV | 191.000 | 4.2 | 10.4 |
4 | Kanal D | 173.000 | 3.8 | 9.4 |
5 | DigiSport 1 | 88.000 | 1.9 | 4.8 |
Comentarii
Care nu crede in cifre atunci cand Pro TV depăseste, la limita, A 1.
Si ne pomeneste de aceasta ”marjă de eroare”.
Puteau s-o lungeasca pana la Revelion si tot nu aveau audienta RAT. Iar daca aiumor este "a stand up foarte bun", nici nu ne mai miram de ce are success Las Fierbinti!
Oricum, te entuziasmezi cam fara motiv: I umor nu este un mare success de public dupa cum poti vedea din masuratorile precedente, iar 0,1 diferenta la rating pe commercial este echivalent cu o egalitate, mai ales ca acest rating nu este o masuratoare reala ci o determinare statistica .