România creativă. Propunerea făcută de ministrul Turismului Mircea Dobre, ca oaia să fie brandul turistic reprezentativ al României, a stârnit creativitatea grupurilor de glume de pe Facebook.
Dar de ce doar oaia? Câte simboluri are România de fapt? "Asta ar fi 'Altă întrebare'", spune unul din glumeţii de pe net, cu trimitere la "simbolul" protestelor contra ordonanţei 13, fostul ministru al Justiţiei Florin Iordache.
Grupul de glume Junimea şi-a provocat membrii să vină cu propuneri pentru un logo turistic reprezentativ pentru "România, pitica nenorocită a Europei", aşa cum o numeşte Vadim Tudor, în viziunea unuia dintre glumeţi.
Altfel spus, glumeţii au fost provocaţi să "exploreişăn ză carpaţi gardăn" - expresie inspirată din discurtsul Olguţei Vasilescu la ONU - după simbolurile cele mai reprezentative ale României.
Rezulatul? Zeci de propuneri care mai de care mai "creative", de logo pentru turismul românesc.
De la zâmbetul lui Liviu Dragnea la cel al lui Ion Iliescu; de la Klaus Iohannis, Vadim Tudor şi Patriarhul Daniel - la pachet cu Catedrala Neamului, la Oana Roman, mici, sarmale, bere, seminţe sau ţigările Carpaţi; de la Floricica dansatoarea sau Adrian Minune la fidget spinner şi kendama, internauţii au dovedit diversitatea bogată a României în materie de simboluri reprezentative.
O altă propunere amuzantă de logo al turismului românesc a făcut-o Mădălin Dragnea, art director la Vână Creative Shop.
Paginademedia.ro prezintă cele mai amuzante propuneri pentru logo-ul turistic al României:
Toate propunerile de logo, aici.
Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
Comentarii