Skip to main content

(P) Scandinavian Summer Nights în Bucureşti: showroom spectaculos, o grădină cochetă şi un decor feeric

 
(P) Scandinavian Summer Nights în Bucureşti: showroom spectaculos, o grădină cochetă şi un decor feeric

(P) Un showroom realizat de la zero într-o locaţie spectaculoasă, o grădină amenajată cochet chiar dacă erau posibile schimbări ale vremii, un decor feeric, 130 de invitaţi, muzică live şi o atmosferă tipic scandinavă. Acestea au fost pe scurt ingredientele lansării colecţiei de mobilier de grădină JYSK România, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă, decoraţiuni şi textile pentru casă din Europa, parte a grupului scandinav JYSK Nordic.

Publicitate

Invitaţii au testat piesele de mobilier modern, cu un design minimalist nordic, în ton cu ultimele tendinţe, au admirat accesorile din cea mai recentă colecţie 2017 şi au experimentat ce înseamnă conceptul danez, Hygge: să te simţi bine şi să fii apropiat de natură, să discuţi relaxat alături de prieteni şi să te simţi confortabil într-o atmosferă caldă.

„Ideea de la care plecăm este să le oferim clienţilor piese moderne şi care nu necesită întreţinere, realizate din materiale de calitate, cu un design inovator, cu ajutorul cărora pot transforma terasa sau grădină într-o oază de linişte sau un loc ideal pentru petreceri cu prietenii sau cine târzii în familie. Astfel, pot profita de fiecare zi cu vreme bună, fără să se preocupe de strânsul scaunelor când plouă, deoarece mobila pentru grădină e concepută special pentru a oferi tot confortul unei sufragerii, dar în acelaşi timp pentru a rezista în mediul exterior.

În Danemarca, ţara de origine a brandului nostru, vara înseamnă mult timp petrecut în grădină, în aer liber, în natură. De aceea, pentru danezi este important ca spaţiul exterior să fie primitor, confortabil şi plăcut”, a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România.

Noua colecţie de mobilier de grădină de la JYSK se remarcă prin materialele de calitate şi rezistente la umiditate, uşor de întreţinut, accesoriile şi decoraţiunile urmând patru tendinţe generale de decorare interioară: Dark Deco, Cultural Roots, Urban Jungle şi Industrial North.

Punctul central al serii au fost speech-urile celor 2 invitaţi speciali: Rune Jungberg Pedersen, Communications & CSR Director JYSK Nordic şi Ambasadorul Regatului Danemarcei în România, E.S. Dl Karsten Vagn Nielsen.

„JYSK este un brand foarte iubit în România datorită calităţii şi simplităţii scandinave, atribute pe care ne-am dorit să le transmitem prin activităţile specifice de comunicare. Vara este vremea relaxării prin excelenţă şi a timpului petrecut în aer liber. Dar, pentru a te simţi relaxat, ai nevoie de o atmosferă potrivită şi de un loc confortabil, cum ar fi un set lounge cu fotolii şi canapele generoase de la JYSK, care se integrează în orice decor. În acest sens, am recreat în cadrul garden party-ului JYSK atmosfera serilor de vară scandinave şi am oferit numeroase surse de inspiraţie celor prezenţi pentru amenajarea balconului, a terasei sau a grădinii”, a declarat Anca Marcu, PR Manager RAN Events.

Noua colecţie JYSK este disponibilă în mai multe mărimi, culori şi materiale, atât ca seturi standard care includ mese şi scaune, cât şi în varianta modulară, ceea ce permite flexibilitate în organizarea terasei sau grădinii. Gama include seturi lounge, seturi de grădină, seturi bistro, şezlonguri, hamace, pavilioane de grădină, balansoare, ghivece, cutii de depozitare. În plus, pentru tuşa finală, noua colecţie include şi lămpi sau felinare de diverse mărimi, forme şi culori, care răspund, cu siguranţă, imaginaţiei şi nevoilor fiecărui client.

Despre JYSK

JYSK este unul dintre cei mai importanţi retaileri de mobilă şi decoraţiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 2,5 miliarde de euro. Grupul desfăşoară operaţiuni în 41 de ţări, prin peste 2400 de magazine, majoritatea în ţări europene, şi numără un total de aproape 20.000 de angajaţi.

Deţinut de danezul Lars Larsen, JYSK a inaugurat primul magazin pe data de 2 aprilie 1979 în Danemarca, în oraşul Aarhus, al doilea cel mai mare din ţară. Cinci ani mai târziu, compania s-a extins dincolo de graniţele ţării odată cu deschiderea unui magazin în Germania. În luna aprilie 2017, grupul danez a aniversat 38 de ani de existenţă, momentul fiind marcat printr-o campanie specială în toate ţările în care există magazine JYSK.

Retailerul danez de mobilă şi decoraţiuni interioare comercializează o gamă variată de produse pentru casă şi grădină la o calitate ridicată şi la cel mai redus preţ. Sub deviza "Sleeping and Living", magazinele JYSK oferă tot ce este necesar în casă pentru viaţa de zi cu zi, de la mobilier de interior şi de grădină, până la lenjerii de pat, perne, obiecte decorative şi de iluminat.

JYSK a intrat pe piaţa din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Reţeaua numără în prezent 42 magazine, în oraşe precum Bucureşti, Arad, Baia Mare, Craiova, Constanţa, Cluj, Deva, Galaţi, Oradea, Piteşti, Satu Mare, Vaslui, Suceava, Târgu-Mureş, Timişoara, Alexandria, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Jiu, Bacău, Botoşani, Focşani, Piatra Neamţ, Hunedoara.

Abrevierea JYSK este un derivat de la denumirea peninsulei Iutlandia şi semnifică în limba daneză calităţi precum simplitatea, onestitatea şi conştiinciozitatea.

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus