(P) Numărul de bilete la conferinţa ”How to promote the capital of Romania”, cel mai mare eveniment dedicat promovării Bucureştiului, a fost epuizat, peste 250 de persoane fiind aşteptate la deschiderea de mâine.
Cei mai mulţi dintre aceştia sunt bloggeri şi videobloggeri, specialişti din industria turismului şi specialişti în comunicare & marketing. Ca urmare a succesului înregistrat, organizatorii evenimentului anunţă suplimentarea numărului de locuri cu 20 de bilete, condiţia fiind ca acestea să fie achiziţionate în cursul zilei de astăzi.
O serie de participanţi pot intra GRATUIT la eveniment. Este vorba de jurnaliti, bloggeri şi de studenţii la facultăţile de turism.
Cei interesaţi se pot înregistra aici https://travelmassive.com/events/2017/05/how-promote-capital-romania.
”Chiar dacă suntem la prima ediţie, suntem foarte bucuroşi de interesul şi entuziasmul oamenilor de a face parte dintr-o comunitate care practic pune Bucureştiul pe harta lumii, ca destinaţie de top pentru turiştii străini. Aşteptările noastre au fost depăşite în ceea ce priveşte participanţii la conferinţă, astfel că am decis să suplimentăm locurile şi să oferim acces pentru cât mai mulţi oameni”, declară Tudor Maxim, fondatorul Experience Bucharest.
Conferinţa se adresează creatorilor de conţinut de travel, jurnaliştilor de travel, specialiştilor în social media şi a celor din agenţii de branding şi creaţie, profesioniştilor din turism şi persoanelor pasionate de călătorii. Participanţii la conferinţă vor afla exemple de conţinut si promovare prin intermediul platformelor social media.
Conferinţa de mâine va fi urmată de o degustare de vinuri româneşti, petreceri şi concerte surpriză, intrarea fiind gratuită pentru toţi participanţii.
Seria de evenimente din cadrul Experience Bucharest continuă până pe 15 mai cu tururi ale Bucureştiului, dansuri in stradă în Centrul Vechi şi petreceri.
La evenimente vor participa peste 100 de invitaţi speciali, bloggeri, vloggeri, instagrameri, jurnalişti de travel, persoane publice pasionate de călătorii, a căror activitate este urmărită de un număr de peste 10 milioane de persoane din întreaga lume.
Bucureşti, o destinaţie din ce în ce mai atrăgătoare pentru turiştii străini
Conform celor mai recente date ale Institutului Naţional de Statistică, aproape 2,5 milioane de turişti străini au vizitat România în 2016, dintre aceştia 1,1 milioane alegând Bucureştiul ca destinaţie.
Capitala a câştigat peste 112.000 de turişti noi faţă de anul precedent, mai arată datele Institutului Naţional de Statistică, acest lucru însemnând o creştere a numărului de turişti cu circa 12% faţă de 2015.
Rata de creştere a numărului de turişti care vizitează Bucureştiul este de 7,1% pentru perioada 2009-2016, ceea ce-l plasează înaintea Sofiei (6,9%) şi a Barcelonei (6,7%), durata medie de şedere fiind de două zile.
Speakeri conferinţă:
- Kash Bhattacharya din Madeira, Portugalia – Bloggerul anului 2016 - National Geographic Traveller Reader Awards
- Razvan Pirjol din Bucureşti, Romania–Preşedinte Bucharest Tourism Board şi Preşedinte Skal International Romania
- Siya Zarrabi din Toronto, Canada - Travel Vlogger, YouTuber, Videographer şi Speaker Motivaţional
- Kristen Sarah din Toronto, Canada – YouTuber, Travel & Lifestyle Blogger
- Dave and Debbie din Toronto, Canada – câştigătorii premiului cel mai bun blog de turism în 2015 şi 2014 din partea Society of American Travel Writers
- Alyssa Ramos din Los Angeles, USA - Travel Blogger si Social Media Influencer
- Kat Von B din Los Angeles, USA - Blogger specializat pe Luxury Travel şi Tehnologie
- Michael Schulz din Berlin, Germania - top Instagrammer din Germania
Jurnalistii, bloggerii şi studenţii la facultăţi de turism vor avea intrare gratuită.
Sponsori: Elevate, Pura Vida, Eurolines, TUI travel center, Radisson Blu Bucharest
Parteneri: Bucharest Tourism Board, Little Bucharest hostel, Pura Vida Sky Bar&Hostel, Garanti Bank, The Institute
Parteneri media: Wall Street, Profit, Iqads, Discovery Romania, start-up.ro, Comunicate de afaceri, Vocea BIZ, HRB Trends, Horeca Insight Magazine, România Pitorească, Team 365, Romania pozitiva, Turism Market, Calatorul Digital, Imperator Travel, Barometer, Feedler, Hot Week, Promovez Romania, Orasul Vechi, Always Summer, Vacantele lui Mircea, Zmeul Călător, World Travel Bug, Monica Suma-contribuitor Lonely Planet, Radio Deea, Canal 33, The Bucharest Lounge, Travelsmart, Julia Something
Partener comunicare: Rogalski Damaschin Public Relations
Despre Experience Bucharest
Experience Bucharest (www.experience-bucharest.com) este cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureştiului realizat vreodata, care se va desfăsura în perioada 12-16 Mai 2017 în Bucureşti.Experience Bucharest este primul proiect voluntar al comunitaţii Travel Massive Romania, o organizatie non-profit internaţională, proiect în care sunt implicaţi peste 100 de voluntari. Prin acest proiect, Bucureştiul este promovat la nivel mondial prin intermediul unui numar de 100 persoane influente în mediul online din domeniul călătoriilor şi turismului individual.
Misiunea proiectului este aceea de a promova Capitala României ca destinaţia preferată din Europa de Est a turiştilor şi călătorilor independenţi.
Experience Bucharest este o iniţiativă independentă, la care se poate alătura orice autoritate publică, instituţie, companie sau persoană independentă care doreşte să se implice în promovarea Bucurestiului. Există şi o pagină de crowfunding pe platform @YouCaring, unde se pot implica toţi cei care doresc să susţină prin donaţii organizarea acestui eveniment.
Organizatorii Experience Bucharest au pregatit pentru cei 100 invitaţi o conferinta despre cele mai bune practici de marketing in turism pentru promovarea Bucurestiului, peste 40 de tururi şi experiente de turism alternativ, petreceri de socializare şi multe alte experienţe unice. Toate acestea vor fi posibile cu implicarea zecilor de parteneri care vor oferi cazare prin intermediul Federatiei Industriei Hoteliere din Romania, vor pune la dispozitie locatii pentru evenimente, vor asigura mesele si transportul invitatilor. Timp de patru zile, fiecare participant isi va putea alege programul, optand pentru participarea la activitatile propuse de organizatorii evenimentului.
Trimite un comentariu