Skip to main content

(P) Starbucks se extinde şi deschide a doua cafenea din Ploieşti

 
(P) Starbucks se extinde şi deschide a doua cafenea din Ploieşti

Starbucks, cea mai populară marcă de cafea din lume, a deschis pe 27 iulie a doua cafenea din Ploieşti, situată în Ploieşti Shopping City. Cu această nouă locaţie, numărul total al cafenelelor Starbucks în România ajunge la 31.

Publicitate

Povestea locaţiei este unică, cu un design natural, Starbucks întâmpinându-şi clienţii cu simplitate, eleganţă şi căldură în noua cafenea care se întinde pe 135 m2, incluzând terasa. Aceştia se vor bucura de băuturile Starbucks pe bază de espresso într-un spaţiu elegant şi plăcut, vor petrece o dimineaţă revigorantă sau o după-amiază relaxantă într-un loc confortabil şi prietenos, ideal atât pentru ieşiri cu prietenii, cât şi pentru momente speciale în familie.

„Suntem foarte bucuroşi că experienţa Starbucks a fost primită atât de bine de locuitorii din Ploieşti. Iată că la mai puţin de 1 an deschidem a doua cafenea în acest oraş şi continuăm extinderea Starbucks în România. Clienţii vor aprecia, cu siguranţă, atât atmosfera din cafenea, cât şi experienţa servirii cafelei şi serviciile conexe”, a declarat Mateusz Sielecki, Managing Director al Starbucks pentru România şi Bulgaria.

Anul acesta, în aprilie, Starbucks a marcat 10 ani de când a intrat pe piaţa din România. Astăzi, Starbucks deţine 31 de cafenele în ţară: 16 în Bucureşti, trei în Timişoara, câte două în Constanţa, Cluj-Napoca, Craiova, Iaşi, Ploieşti şi câte una în Braşov şi Oradea.

Obiectivul Starbucks în România este ca până în 2020 să îşi dubleze numărul de cafenele din ţară, mizând pe apetitul românilor pentru socializare, cafea personalizată şi servicii de calitate.

Starbucks România operează prin dezvoltatorul internaţional de restaurante AmRest, din care fac parte mai multe branduri la nivel internaţional, printre care KFC, Pizza Hut, Burger King , La Tagliatella şi Starbucks.

Starbucks are peste 20.000 de cafenele în 65 de ţări şi este cunoscută ca fiind cea mai importantă marcă de cafea din lume.

FOTO

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus