Alerta de furtună a lăsat străzile goale şi a umplut sufrageriile. Au fost mai mulţi români în faţa televizoarelor, decât în mod obişnuit, în seara evenimentelor meteo, care au închis mai devreme şcolile, grădiniţele şi unele instituţii.
Câţi români s-au uitat la televizor în seara furtunii?
Datele de audienţă arată că aproape 7,3 milioane de români erau în fiecare minut, în total, în faţa micilor ecrane, cu 200.000 mai mulţi decât în ziua precedentă.
Consumul a fost mai crescut şi la oraşe, dar şi pe publicul comercial. Plusul: tot de aproximativ 200.000.
Consumul de televiziune miercuri, 20 septembrie, în seara furtunii şi marti 19 septembrie (intervalul 19.00-23.00):
NATIONAL | URBAN | COMERCIAL | |
---|---|---|---|
19 septembrie | 7.061.000 (39,3 rtg) | 3.924.000 (40,3) | 1.440.000 (31,9) |
20 septembrie | 7.267.000 (40,4) | 4.161.000 (42,8) | 1.608.000 (35,7) |
Interes crescut şi la ştirile de seară
Ora 19.00, interval de ştiri pentru trei posturi TV (Pro TV, Antena 1, Kanal D) a avut, de asemenea, cifre peste medie.
Intervalul a fost dominat de Pro TV, cu aproape două milioane de români la Ştirile Pro TV, de două ori mai mulţi decât la Observatorul Antenei 1 şi de aproape cinci ori peste Ştirile Kanal D.
De notat cota de piaţă pe publicul comercial: peste 40%, ceea ce înseamnă că 40% dintre cei între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor erau pe Pro TV.
Audienţa posturilor TV miercuri, 20 septembrie, pe intervalul 19.00-19.50, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.896.000 | 10.5 | 28.5 |
2 | Antena 1 | 966.000 | 5.4 | 14.5 |
3 | Kanal D | 431.000 | 2.4 | 6.5 |
4 | National TV | 417.000 | 2.3 | 6.3 |
5 | Romania TV | 414.000 | 2.3 | 6.2 |
Audienţa posturilor TV miercuri, 20 septembrie, pe intervalul 19.00-19.50, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.139.000 | 11.7 | 29.8 |
2 | Antena 1 | 511.000 | 5.3 | 13.4 |
3 | Romania TV | 260.000 | 2.7 | 6.8 |
4 | National TV | 244.000 | 2.5 | 6.4 |
5 | Antena 3 | 215.000 | 2.2 | 5.6 |
Audienţa posturilor TV miercuri, 20 septembrie, pe intervalul 19.00-19.50, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 541.000 | 12 | 41 |
2 | Antena 1 | 227.000 | 5 | 17.2 |
3 | Kanal D | 57.000 | 1.3 | 4.3 |
4 | Antena 3 | 42.000 | 0.9 | 3.2 |
5 | DigiSport 1 | 40.000 | 0.9 | 3.1 |
Comentarii
P.s.: De ce ati scris in articol ca Stirile Pro au 40% share, iar in tabel 41% share??