AUDIENŢE. Cum a debutat pe Pro TV show-ul România, Jos pălăria, prezentat de Florin Busuioc?
Cu noua emisiune, Pro TV a fost pe locul al doilea şi la oraşe, dar şi pe publicul comercial. Doar la nivel naţional a fost pe primul loc, însă la mică diferenţă în faţa Antenei 1.
Interesantă este evoluţia audienţei de pe Pro TV aseară: în jos. Cu România, Jos pălăria! Pro TV a pierdut jumătate din audienţa pe care o avea înainte de show, cu Las Fierbinţi. De exemplu, dacă pe intervalul Las Fierbinţi erau peste două milioane de români la Pro TV, la România, Jos Pălăria au rămas cu un milion mai puţini. Cifre la jumătate faţă de serialul de comedie au fost şi la oraşe.
Primii invitaţi de la România, Jos pălăria! au fost chiar actorii din Las Fierbinţi.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţa primei ediţii România, Jos pălăria (21.35-23.40):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, emisiunea cu Busu prezentator a avut 1,08 milioane de telespectatori pe minut, cu puţin peste 20.000 în faţa Antenei 1 (post unde s-a intersectat, în mare parte, cu Chefi la cuţite). Pe intervalul anterior, cu Las Fierbinţi în grilă, Pro TV avea audienţe duble: peste două milioane.
URBAN. La oraşe, Pro TV a fost pe locul al doilea: o medie de 550.000 de telespectatori, cu 100.000 mai puţini decât a avut Antena 1 pe interval. Şi aici, Pro TV a pierdut jumătate din audienţa pe care o avea cu Las Fierbinţi.
COMERCIAL. Locul doi şi pe publicul comercial pentru Pro TV, cu România, Jos pălăria! O medie de 315.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Pro TV, faţă de aproape 380.000, câţi se uitau la Antena 1.
Audienţa posturilor TV marţi, 19 septembrie, pe intervalul România, Jos Pălăria (21.35 - 23.40), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.076.000 | 6 | 17 |
2 | Antena 1 | 1.052.000 | 5.8 | 16.6 |
3 | Kanal D | 763.000 | 4.2 | 12 |
4 | Romania TV | 312.000 | 1.7 | 4.9 |
5 | Antena 3 | 294.000 | 1.6 | 4.6 |
Audienţa posturilor TV marţi, 19 septembrie, pe intervalul România, Jos Pălăria (21.35 - 23.40), în mediul URBAN
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 646.000 | 6.6 | 17.7 |
2 | Pro TV | 546.000 | 5.6 | 15 |
3 | Kanal D | 413.000 | 4.2 | 11.3 |
4 | Antena 3 | 212.000 | 2.2 | 5.8 |
5 | Romania TV | 194.000 | 2 | 5.3 |
Audienţa posturilor TV marţi, 19 septembrie, pe intervalul România, Jos Pălăria (21.35 - 23.40), pe publicul COMERCIAL
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 377.000 | 8.3 | 25.7 |
2 | Pro TV | 315.000 | 7 | 21.4 |
3 | Kanal D | 113.000 | 2.5 | 7.7 |
4 | Prima TV | 39.000 | 0.9 | 2.7 |
5 | DigiSport 1 | 37.000 | 0.8 | 2.5 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
GALERIE FOTO. Prima ediţie România, Jos pălăria! în imagini
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
"Las fierbinți" a avut audiente neimpresionante in primele sezoane, chiar dacă umorul era de calitate superioară față de ceea ce e acum. Secretul a fost constanța și personajele bine construite.