AUDIENŢE. Seara de miercuri a fost condusă de show-urile de pe Pro TV. Visuri la cheie a avut cifre duble în comparatie cu locurile următoare.
Chiar şi Pe bune ?! - emisiunea cu Andi Moisescu - a rămas pe prima poziţie pe interval, deşi audienţa show-ului a fost de două ori mai mică decât cea lăsată de Visuri la cheie.
Visurile s-au intersectat cu serialul turcesc Patria mea eşti tu, de pe Kanal D (cu actorul din rolul lui Suleyman) şi, pe Antena 1, cu o parte din The Wall şi cu serialul Băieşţi de oraş (cu Mihai Bendeac). Turcii au fost pe locul doi la nivelul întregii ţări şi la oraşe, peste Zidul şi peste Bendeac. Antena a avut o poziţie peste Kanal D pe comercial.
Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de miercuri, 20 septembrie, pe intervalele Visuri la cheie şi Pe bune?!
Visuri la cheie, de două ori diferenţă
NAŢIONAL. O medie de peste 1,8 milioane de telespectatori media de audienţă pentru Visuri la cheie, de două ori mai mult pe interval decât locul al doilea, ocupat de Kanal D. Antena 1 a fost aseară pe locul al treilea.
URBAN. Peste 930.000 de telespectatori la oraşe pentru emisiunea de pe Pro TV, faţă de jmătate de milion la Kanal D şi 470.000 la Antena 1.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, topul a fost diferit: Pro TV prima poziţie, urmat de Antena 1. Pe acest target, Kanal D a fost pe poziţia a treia.
Audienţa posturilor TV miercuri, 20 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30 - 22.30), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.802.000 | 10 | 23.2 |
2 | Kanal D | 945.000 | 5.3 | 12.2 |
3 | Antena 1 | 827.000 | 4.6 | 10.6 |
4 | Romania TV | 470.000 | 2.6 | 6 |
5 | Antena 3 | 404.000 | 2.2 | 5.2 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV miercuri, 20 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30 - 22.30), în mediul URBAN
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 931.000 | 9.6 | 21.2 |
2 | Kanal D | 506.000 | 5.2 | 11.5 |
3 | Antena 1 | 466.000 | 4.8 | 10.6 |
4 | Romania TV | 304.000 | 3.1 | 6.9 |
5 | Antena 3 | 278.000 | 2.9 | 6.3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV miercuri, 20 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 532.000 | 11.8 | 30.1 |
2 | Antena 1 | 284.000 | 6.3 | 16.1 |
3 | Kanal D | 154.000 | 3.4 | 8.7 |
4 | Romania TV | 62.000 | 1.4 | 3.5 |
5 | Antena 3 | 51.000 | 1.1 | 2.9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
GALERIE FOTO. Casa din Visuri la cheie, înainte şi după renovare
Pe bune, la jumătate faţă de Visuri la cheie, dar pe primul loc pe interval
Audienţa Pro TV a scăzut la jumătate după Visuri la cheie. Chiar şi aşa, emisiunea Pe bune, cu Andi Moisescu, a rămas pe prima poziţie pe interval.
Tot Kanal D a fost pe locul doi la nivel naţional şi la oraşe.
Pe segmentul comercial, pe locul al doilea a fost Antena 1, dar cu un rating la jumătate în comaraţie cu Pro TV.
Audienţa posturilor TV miercuri, 20 septembrie, pe intervalul Pe bune ?! (22.30 - 23.40), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 909.000 | 5.1 | 19.3 |
2 | Kanal D | 706.000 | 3.9 | 15 |
3 | Antena 1 | 378.000 | 2.1 | 8 |
4 | Antena 3 | 279.000 | 1.6 | 5.9 |
5 | Antena Stars | 206.000 | 1.1 | 4.4 |
Audienţa posturilor TV miercuri, 20 septembrie, pe intervalul Pe bune ?! (22.30 - 23.40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 501.000 | 5.1 | 16.9 |
2 | Kanal D | 359.000 | 3.7 | 12.1 |
3 | Antena 3 | 221.000 | 2.3 | 7.5 |
4 | Antena 1 | 213.000 | 2.2 | 7.2 |
5 | Antena Stars | 145.000 | 1.5 | 4.9 |
Audienţa posturilor TV miercuri, 20 septembrie, pe intervalul Pe bune ?! (22.30 - 23.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 302.000 | 6.7 | 24.3 |
2 | Antena 1 | 140.000 | 3.1 | 11.3 |
3 | Kanal D | 139.000 | 3.1 | 11.2 |
4 | Antena Stars | 48.000 | 1.1 | 3.8 |
5 | Antena 3 | 38.000 | 0.8 | 3 |
Comentarii
Miercuri si joi sa bage filme de calitate SI NOI (2016-2017)