AUDIENŢE. Seara de joi a fost a Pro TV. Românii au ales comedia. Cele două seriale ale Pro TV au pus postul pe primul loc în audienţe. The Wall - Marele zid a avut cifre peste prima ediţie, dar se menţine la distanţă de lider.
De notat că, spre deosebire de prima ediţie, The Wall nu a avut niciun calup de publicitate în interiorul emisiunii. De regulă, audienţa TV scade în timpul pauzei publicitare, iar difuzarea continuă a programului are o medie mai bună în cazul în care nu este „spartă” de reclame.
Paginademedia.ro prezintă audienţele de joi, pe intervalul Las Fierbinţi - The Wall şi Ai noştri:
The Wall vs Las Fierbinţi.
NAŢIONAL. Serialul de comedie de pe Pro TV a fost programat de la 20.00 pentru a face loc meciului de Europa League, dintre FCSB şi Viktoria Plzen. Las Fierbinţi a avut o medie de 1,6 milioane de privitor, la nivel naţional, sub primul episod, de marţi, când a avut peste 2,1 milioane de privitori din toată ţara (cifrele, AICI).
Locul al doilea, pe intervalul Las Fierbinţi, a fost al Antenei 1, cu game show-ul The Wall - Marele Zid. Emisiunea produsă de Mona Segall s-a apopiat de milionul de telespectatori, media la nivel naţional. Faţă de prima ediţie The Wall, Antena 1 a câştigat 200.000 de privitori (cifrele primei ediţii, AICI).
Kanal D a fost pe trei, la distanţă de primele două posturi, cu 700.000, media de telespectatori. Naţional TV a urcat pe patru, având un serial indian pe interval.
URBAN. Pro TV a avut şi oraşele, cu peste 870.000 media de telespectatori. pro TV a fost la 300.000 de persoane distanţă de locul al doilea, ocupat de Antena 1, cu The Wall - Marele Zid. Kanal D a fost pe trei, cu cifre încă sub media postului, în prime-time. Şi la oraşe găsim Naţional TV în top cinci, cu o medie de 180.000 de privitori.
COMERCIAL. Las Fierbinţi a adus Pro TV, pe publicul comercial, o medie de peste 400.000 de persoane. The Wall a avut puţin peste 220.000, peste ediţia de debut.
Ai noştri
Schimbare de top pe intervalul celui de-al doilea serial de pe Pro TV, Ai noştri, difuzat de la 21.00, la 22.00. Pro TV a rămas lider pe interval, cu cifre mai mici decât a avut cu Las Fierbinţi. Kanal D a trecut pe doi, la oraşe şi la nivel naţional, în timp ce Antena 1 şi-a menţinut locul secund doar pe publicul comercial.
Audienţa posturilor TV de joi, 14 septembrie, pe intervalul The Wall - Las Fierbinţi, la nivel NAŢIONAL, pe publicul URBAN şi COMERCIAL (20.00 - 21.00):
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.616.000 | 9.0 | 22.5 |
2 | Antena 1 | 974.000 | 5.4 | 13.6 |
3 | Kanal D | 700.000 | 3.9 | 9.7 |
4 | National TV | 435.000 | 2.4 | 6.0 |
5 | Prima TV | 321.000 | 1.8 | 4.5 |
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 877.000 | 9.0 | 22.9 |
2 | Antena 1 | 518.000 | 5.3 | 13.5 |
3 | Kanal D | 427.000 | 4.4 | 11.2 |
4 | National TV | 181.000 | 1.9 | 4.7 |
5 | Antena 3 | 171.000 | 1.8 | 4.5 |
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 435.000 | 9.7 | 33.2 |
2 | Antena 1 | 224.000 | 5.0 | 17.1 |
3 | Kanal D | 122.000 | 2.7 | 9.3 |
4 | Prima TV | 58.000 | 1.3 | 4.4 |
5 | Antena Stars | 43.000 | 0.9 | 3.2 |
Audienţa posturilor TV de joi, 14 septembrie, pe intervalul primului episod Ai noştri de pe Pro TV, la nivel NAŢIONAL, pe publicul URBAN şi COMERCIAL (21.00 - 22.00):
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.362.000 | 7.6 | 17.0 |
2 | Kanal D | 1.007.000 | 5.6 | 12.5 |
3 | Antena 1 | 660.000 | 3.7 | 8.2 |
4 | Antena 3 | 492.000 | 2.7 | 6.1 |
5 | Romania TV | 473.000 | 2.6 | 5.9 |
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 687.000 | 7.1 | 15.9 |
2 | Kanal D | 574.000 | 5.9 | 13.3 |
3 | Antena 1 | 365.000 | 3.7 | 8.4 |
4 | Antena 3 | 358.000 | 3.7 | 8.3 |
5 | Romania TV | 211.000 | 2.2 | 4.9 |
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 391.000 | 8.7 | 24.5 |
2 | Antena 1 | 202.000 | 4.5 | 12.6 |
3 | Kanal D | 164.000 | 3.6 | 10.3 |
4 | Antena Stars | 76.000 | 1.7 | 4.8 |
5 | Antena 3 | 68.000 | 1.5 | 4.2 |
Comentarii
deschis special pentru mile,marian,mihai florin si altii "extremisti" de un canal tv.E gratis si puteti merge toți odată,tinandu-va de manuta.Da,va bagati???
Cred însă ca dacă mile, despacito și alții s-ar uite pe bune la The Wall, emisiunea ar sta mai bine în audiente. Dar na. Probabil oamenii ăștia prefera Acces direct și fiindcă ei cred ca The Wall e o emisiune plina de cultura, stau departe de ea. Încercați-o băieți. Nu o sa va doară capul. E doar un game show.