AUDIENŢE. Steaua - FCSB, de fapt - ridică în audienţe posturile care difuzează partidele. S-a văzut şi sâmbătă, la partida cu Viitorul, câştigată de echipa lui Gheorghe Hagi cu 1-0.
Meciul a fost dat de două posturi: Digisport şi Dolce Sport. Postul RCS a fost pe interval pe locul trei, după Pro TV (cu filmul Equalizer) şi Antena 1 (cu Te cunosc de undeva).
Dolce Sport - canal cu audienţe modeste în general - a urcat cu meciul şi a prins top 5 pe publicul comercial. A stat bine şi la nivelul întregii ţări (locul opt) şi la oraşe (şapte).. De notat că, de mâine, numele Dolce Sport va fi istorie. Postul se va numi Telekom Sport.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul meciului Viitorul - FCSB:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 700.000 de români au urmărit meciul de fotbal: 450.000 pe pe Digisport şi 225.000 pe Dolce Sport.
DigiSport a fost pe poziţia a treia, după Pro TV (1,4 milioane) şi Antena 1 (950.000). DolceSport a fost pe opt.
URBAN. Viitorul - FCSB a avut o audienţă la oraşe de 430.000 de români: s-au uitat 330.000 la DigiSport şi aproape 110.000 pe Dolce.
Locul trei pentru DigiSport şi şapte pentru Dolce Sport.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, meciul a numărat aproape 180.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani: 120.000 pe DigiSport şi 50.000 pe Dolce.
Dacă DigiSport a avut aceeaşi poziţie - a treia - DolceSport a stat mult mai bine pe acest segment. Canalul Telekom a urcat, cu meciul, pe locul cinci pe comercial.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 septembrie, pe intervalul meciului Viitorul - FCSB (20.30 - 22.30), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.400.000 | 7.8 | 18.7 |
2 | Antena 1 | 951.000 | 5.3 | 12.7 |
3 | DigiSport 1 | 449.000 | 2.5 | 6 |
4 | Romania TV | 419.000 | 2.3 | 5.6 |
5 | Kanal D | 387.000 | 2.1 | 5.2 |
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 septembrie, pe intervalul meciului Viitorul - FCSB (20.30 - 22.30) în mediul URBAN
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 707.000 | 7.3 | 18 |
2 | Antena 1 | 594.000 | 6.1 | 15.1 |
3 | DigiSport 1 | 330.000 | 3.4 | 8.4 |
4 | Antena 3 | 217.000 | 2.2 | 5.5 |
5 | Romania TV | 201.000 | 2.1 | 5.1 |
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 septembrie, pe intervalul meciului Viitorul - FCSB (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 400.000 | 8.8 | 28.1 |
2 | Antena 1 | 211.000 | 4.7 | 14.9 |
3 | DigiSport 1 | 123.000 | 2.7 | 8.7 |
4 | Kanal D | 62.000 | 1.4 | 4.4 |
5 | Dolce Sport | 53.000 | 1.2 | 3.7 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
La fe o sa se intample si cu iUmor si Chefi la cutite, curand vor gafai la bataie cu filme rerereredifuzate.
X Factor prindea mai bine la inceput de an, ianuarie!
Pro-ul nu isi uzeaza programele, doar Las Fierbinti (toate lunile), in rest, toate au o singura difuzare pe an.