AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la prima ediţie Fort Boyard de pe Pro TV? A fost sau nu lider de audienţă? Audienţele unei seri cu debut de Fort Boyard, cu iUmor şi cu schimbări de clasament la nivel de lideri.
Fort Boyard a fost difuzat de Pro TV în intervalul 20.20-22.00. S-a intersectat cu iUmor (producţia de forţă a Antenei 1), timp de o oră (de la 21.00 la 22.00). Rezultatele, pe scurt:
Fort Boyard: Pro TV a fost pe primul loc pe intervalul Fort Boyard, pe toate cele trei targeturi de audienţă. Pe prima jumătate de oră a emisiunii, distanţa în faţa Antenei 1 a fost mai mare.
Lupta Fort Boyard - iUmor: După ce a început iUmor (de la 21.00), avansul s-a mai micşorat. Pe bucata de o oră pe care s-a luptat direct cu iUmor, Fort Boyard a fost pe a doua poziţie la nivelul întregii ţări (la diferenţă de aproape 30.000 de telespectatori), dar a avut oraşele şi publicul comercial.
iUmor: După ce Fort Boyard s-a încheiat, audienţa Pro TV a scăzut cu Filmul Răzbunătorii. Astfel, pe tot intervalul iUmor (21.00-23.10), emisiunea de pe Antena 1 a fost peste Pro TV.
FOTO. Fort Boyard România, prima ediţie
Audienţele serii de duminică:
Fort Boyard - emisiunea concurs, primul loc pe interval
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 1,3 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Pro TV, într-o ediţie în care Mihaela Rădulescu a fost unul dintre concurenţi. Locul doi pentru Antena 1 pe interval, la 130.000 de telespectatori distanţă.
De notat locul patru pentru România TV, cu peste 700.000 de telespectatori pe post (cu Traian Băsescu în studio) şi locul opt pentru Antena 3.
URBAN. Aproape 900.000 de telespectatori de la oraşe la prima ediţie Fort Boyard de la Pro TV, cu 250.000 mai mulţi decât locul doi, ocupat de Antena 1. Locul trei pentru Kanal D, ca şi pe naţional.
COMERCIAL. Jumătate de milion de români între 18 şi 49 de ani la Fort Boyard. Aproape 400.000 la Antena 1. Cota de piaţă pe comercial a Pro TV: 25% (un sfert dintre cei între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor erau pe Pro TV). Loc bun pentru DigiSport (poziţia a patra) cu meci de fotbal (săptămâna trecută, cu Steaua - Dinamo, postul RCS avea chiar primul loc).
Audienţa posturilor TV, duminică, 1 octombrie, pe intervalul Fort Boyard (20.30-22.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.262.000 | 7 | 13.9 |
2 | Antena 1 | 1.132.000 | 6.3 | 12.5 |
3 | Kanal D | 1.044.000 | 5.8 | 11.5 |
4 | Romania TV | 722.000 | 4 | 8 |
5 | Prima TV | 649.000 | 3.6 | 7.2 |
6 | DigiSport 1 | 445.000 | 2.5 | 4.9 |
7 | TVR 2 | 352.000 | 2 | 3.9 |
8 | Antena 3 | 346.000 | 1.9 | 3.8 |
9 | TVR 1 | 227.000 | 1.3 | 2.5 |
10 | Pro 2 | 187.000 | 1 | 2.1 |
Audienţa posturilor TV, duminică, 1 octombrie, pe intervalul Fort Boyard (20.30-22.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 882.000 | 9.1 | 17.9 |
2 | Antena 1 | 639.000 | 6.6 | 13 |
3 | Kanal D | 383.000 | 3.9 | 7.8 |
4 | Romania TV | 334.000 | 3.4 | 6.8 |
5 | DigiSport 1 | 302.000 | 3.1 | 6.1 |
6 | Prima TV | 273.000 | 2.8 | 5.6 |
7 | Antena 3 | 235.000 | 2.4 | 4.8 |
8 | TVR 2 | 179.000 | 1.8 | 3.6 |
9 | Pro 2 | 115.000 | 1.2 | 2.3 |
10 | National TV | 92.000 | 0.9 | 1.9 |
Audienţa posturilor TV, duminică, 1 octombrie, pe intervalul Fort Boyard (20.30-22.00), pe SEGMENTUL COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 494.000 | 10.9 | 24.7 |
2 | Antena 1 | 386.000 | 8.5 | 19.2 |
3 | Prima TV | 137.000 | 3 | 6.8 |
4 | DigiSport 1 | 115.000 | 2.5 | 5.7 |
5 | Kanal D | 112.000 | 2.5 | 5.6 |
6 | TVR 2 | 75.000 | 1.7 | 3.7 |
7 | Romania TV | 36.000 | 0.8 | 1.8 |
8 | Pro 2 | 36.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | AXN | 36.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | Telekom Sport | 35.000 | 0.8 | 1.7 |
Antena a recuperat cu iUmor. Programul, şi el primul pe interval
iUmor a recuperat audienţă puternic după ce s-a terminat Fort Boyard pe Pro TV. A reuşit astfel să obţină o medie pe show care a plasat postul pe primul loc.
Emisiunea cu Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac în juriu a fost peste Pro TV pe toate targeturile.
Audienţa posturilor TV, duminică, 1 octombrie, pe intervalul iUmor (21.00-23.10), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.184.000 | 6.6 | 15 |
2 | Kanal D | 983.000 | 5.5 | 12.4 |
3 | Pro TV | 896.000 | 5 | 11.3 |
4 | Romania TV | 592.000 | 3.3 | 7.5 |
5 | Prima TV | 582.000 | 3.2 | 7.4 |
6 | DigiSport 1 | 367.000 | 2 | 4.6 |
7 | Antena 3 | 358.000 | 2 | 4.5 |
8 | TVR 1 | 217.000 | 1.2 | 2.7 |
9 | TVR 2 | 209.000 | 1.2 | 2.6 |
10 | National TV | 137.000 | 0.8 | 1.7 |
Audienţa posturilor TV, duminică, 1 octombrie, pe intervalul iUmor (21.00-23.10), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 734.000 | 7.5 | 16.7 |
2 | Pro TV | 640.000 | 6.6 | 14.6 |
3 | Kanal D | 339.000 | 3.5 | 7.7 |
4 | Romania TV | 327.000 | 3.4 | 7.4 |
5 | Prima TV | 254.000 | 2.6 | 5.8 |
6 | Antena 3 | 247.000 | 2.5 | 5.6 |
7 | DigiSport 1 | 236.000 | 2.4 | 5.4 |
8 | TVR 1 | 108.000 | 1.1 | 2.5 |
9 | Realitatea TV | 98.000 | 1 | 2.2 |
10 | TVR 2 | 95.000 | 1 | 2.2 |
Audienţa posturilor TV, duminică, 1 octombrie, pe intervalul iUmor (21.00-23.10), pe SEGMENTUL COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 444.000 | 9.8 | 24.2 |
2 | Pro TV | 392.000 | 8.7 | 21.4 |
3 | Prima TV | 121.000 | 2.7 | 6.6 |
4 | DigiSport 1 | 100.000 | 2.2 | 5.5 |
5 | Kanal D | 94.000 | 2.1 | 5.2 |
6 | Antena 3 | 47.000 | 1 | 2.6 |
7 | AXN | 40.000 | 0.9 | 2.2 |
8 | TVR 2 | 39.000 | 0.9 | 2.1 |
9 | Romania TV | 27.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | Pro 2 | 27.000 | 0.6 | 1.5 |
Citeşte şi:
Cine este Moş Fouras (Pere Fouras) din Fort Boyard
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Mă mir ca au lasat-o la o ora jumătate. Ritmul a fost foarte alert, dar nu sunt sigur ca e bine cu vedete. Miza pentru vedete e minima. La sfârșit nici nu se chinuiau la strâns bani. Dacă mă uit duminica la tv, o sa fie Fort Boyard.
Si Prima TV. Locul 3 pe comercial inainte de Kanal D.
Si acum partea proasta:Romania TV peste 700000 national...bleah!