AUDIENŢE. Antena 1 a condus audienţele, duminică seara, pe intervalul iUmor, emisiune care a început la 21.00 şi s-a încheiat la 23.00.
Duminică seara a debutat şi talent show-ul Iulianei Tudor, Vedeta populară, emisiune care a pus TVR 1 pe cinci în audienţe, la nivel naţional şi pe şase, la oraşe. Pe publicul comercial, postul n-a reuşit să intre în top 10.
Postul a fost umăr la umăr cu Pro TV, care a avut pe interval, Fort Boyard, timp de o oră, şi filmul Ţinta: Preşedintele (cu Samuel L. Jackso), în cealaltă oră.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de duminică, pe intervalul iUmor:
NAŢIONAL. iUmor a avut, la nivel naţional, o medie de 1,1 milioane de telespectatori, media pe minut. Antena 1 a fost lider, pe interval, dar la mică distanţă de poziţia a doua, ocupată de Pro TV, cu puţin peste un milion de persoane, media. TVR 1 a fost a cincea televiziune cu prima ediţie a talent show-ului Vedeta populară, ce caută cele mai bune voci de muzică populară. Emisiunea Iulianei Tudor a fost urmărită, în medie, de aproape 520.000 de persoane, din întreaga ţară.
URBAN. Oraşele au fost ale Antenei 1, cu 670.000, media de telespectatori. Pro TV a avut 640.000 de privitori, sub media postului în prime-time. Cifre slabe pentru Kanal D, care a fost a treia televiziune: 350.000, media. TVR 1, cu noua emisiune, a avut poziţia a şasea: 271.000.
COMERCIAL. Antena 1 a condus detaşat pe publicul comercial: care a avut o medie de 430.000 de privitori, media pe minut. TVR 1 n-a reuşit să intre în top 10 pe publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani, însă a reuşit TVR 2, care a avut un film românesc, Revanşa, regizat de Sergiu Nicolaescu.
Audienţa posturilor TV duminică, 22 octombrie, pe intervalul iUmor (21.00-23.00), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.105.000 | 6.1 | 13.5 |
2 | Pro TV | 1.032.000 | 5.7 | 12.6 |
3 | Kanal D | 870.000 | 4.8 | 10.6 |
4 | Prima TV | 666.000 | 3.7 | 8.1 |
5 | TVR 1 | 519.000 | 2.9 | 6.3 |
6 | DigiSport 1 | 483.000 | 2.7 | 5.9 |
7 | Romania TV | 438.000 | 2.4 | 5.3 |
8 | Antena 3 | 349.000 | 1.9 | 4.2 |
9 | TVR 2 | 287.000 | 1.6 | 3.5 |
10 | National TV | 199.000 | 1.1 | 2.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV duminică, 22 octombrie, pe intervalul iUmor (21.00-23.00) în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 670.000 | 6.9 | 14.8 |
2 | Pro TV | 640.000 | 6.6 | 14.1 |
3 | Kanal D | 350.000 | 3.6 | 7.7 |
4 | DigiSport 1 | 304.000 | 3.1 | 6.7 |
5 | Prima TV | 284.000 | 2.9 | 6.3 |
6 | TVR 1 | 271.000 | 2.8 | 6 |
7 | Romania TV | 264.000 | 2.7 | 5.8 |
8 | Antena 3 | 244.000 | 2.5 | 5.4 |
9 | TVR 2 | 142.000 | 1.5 | 3.1 |
10 | Telekom Sport | 100.000 | 1 | 2.2 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV duminică, 22 octombrie, pe intervalul iUmor (21.00-23.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 432.000 | 9.6 | 23.7 |
2 | Pro TV | 364.000 | 8.1 | 20 |
3 | DigiSport 1 | 131.000 | 2.9 | 7.2 |
4 | Prima TV | 125.000 | 2.8 | 6.9 |
5 | Kanal D | 102.000 | 2.3 | 5.6 |
6 | Romania TV | 60.000 | 1.3 | 3.3 |
7 | TVR 2 | 54.000 | 1.2 | 3 |
8 | Telekom Sport | 52.000 | 1.2 | 2.9 |
9 | Antena 3 | 40.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | National TV | 31.000 | 0.7 | 1.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Ma vad nevoit sa reiau un comentariu mai vechi. Cand spui "lider de audienta", atunci trebuie sa ai in vedere audienta nationala .
Urban, rural, regional, commercial etc sunt doar subdiviziuni ale audientei generale. Ca atare, daca vrei sa ne spui "emisiunea cu cea mai mare audienta", atunci te referi la national!
Celelalte masuratori au un scop mai degraba profesional, de la cercetari sociologice si pana la campanii de imagine, publicitate, informare etc.
Sa-ti dau un exemplu: cand se anunta numarul de spectatori la un meci ai vazut pe undeva sa se spuna cati sunt copii, pensionari, 18-49, de la tara sau de la oras? Audienta inseamna numarul total de spectator /telespectatori!
Asta cu publicul commercial este irelevanta pentru amatorii de media si orientativa doar pentru bugetele de publicitate.
Poti sa ai 90% audienta public commercial, postul respective nu va lua 90% din bugetele de publicitate, mai ales daca pe national va avea 3-5%. Pentru stiinta voastra, reclamele nu se programeaza doar pentru publicul commercial, in fapt o mare parte a reclamelor TV se adreseaza si publicului non-commercial.
De asemenea, ca sa nu-l confuzezi pe mile & the gang, este indicat sa dai emisiunile si intervalele de intersectie intr-un singur articol. Daca citim titlul articolelor tale, duminica a fost lider atat Fort cat si aiumor, desi ele s-au intersectat 1 ora din 1,5 ore cat a avut Fort.