Audienţă segmentată duminică seara pe TV. Antena 1 a avut poziţia de lider de audienţă cu emisiunea iUmor. Kanal D şi-a revenit cu audienţa de duminică seara după ce a lansat un nou sezon Roata norocului.
Pro TV a avut locul al doilea în audienţe cu Fort Boyard, în timp ce meciul Craiova - FCSB a pus Digi Sport 1 în top cinci audienţe, duminică seara.
Pe intervalul iUmor:
Show-ul iUmor a fost urmărit duminică seara, în medie de un milion de persoane din întreaga ţară, în fiecare minut. La oraşe, show-ul Antenei 1 a obţinut o medie de 650.000 de privitori, dintre care 440.000 erau persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani.
Kanal D a avut locul al doilea, la nivel naţional, cu aproape un milion de telespectatori, cu noul sezon al emisiunii Roata Norocului. Postul a recuperat din audienţă, după ce săptămâna trecută ajunsese pe poziţiile trei sau cinci (cifrele AICI).
Digi Sport 1 a fost pe cinci în audienţă având, parţial, pe interval meciul Craiova - FCSB, încheiat 2 - 5. Postul a avut o medie naţională de 570.000 de privitori, media pe minut.
Dacă la nivel naţional Kanal D a fost a doua televiziune, la oraşe postul a fost pe patru, fiind depăşit de Pro TV şi de Digi Sport 1.
Pe intersecţia iUmor - Fort Boyard:
În ora în care s-au intersectat cele două emisiuni, Fort Boyard şi iUmor, Antena 1 şi Pro TV au fost umăr la umăr. 1,1 milioane de privitori a fost media Antenei 1, în timp ce Pro TV a avut aproape 1,1 milioane. Nici Kanal D n-a fost departe de primele două: 1,06 milioane de persoane.
Şi la oraşe, cele două posturi au fost aproape la egalitate: 660.000, media Antenei 1, versus 650.000 media Pro TV
Pr publicul comercial, diferenţa dintre cele două a fost ceva mai pronunţată: pe Antena 1 erau, în medie, 440.000 de persoane, iar pe Pro TV erau 370.000.
Prima TV are poziţia a patra pe publicul comercial, cu o medie de 140.000 de privitori, cu reality show-uL Schimb de mame
Audienţa posturilor TV de duminică, 29 octombrie, pe intersecţia Fort Boyard - iUmor, la nivel NAŢIONAL, URBAN şi pe publicul COMERCIAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.137.000 | 6.3 | 12.5 |
2 | Pro TV | 1.079.000 | 6 | 11.9 |
3 | Kanal D | 1.061.000 | 5.9 | 11.7 |
4 | Prima TV | 644.000 | 3.6 | 7.1 |
5 | Romania TV | 629.000 | 3.5 | 6.9 |
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 659.000 | 6.8 | 13 |
2 | Pro TV | 650.000 | 6.7 | 12.9 |
3 | DigiSport 1 | 489.000 | 5 | 9.7 |
4 | Kanal D | 405.000 | 4.2 | 8 |
5 | Romania TV | 365.000 | 3.7 | 7.2 |
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 438.000 | 9.8 | 20.8 |
2 | Pro TV | 368.000 | 8.2 | 17.5 |
3 | DigiSport 1 | 215.000 | 4.8 | 10.2 |
4 | Prima TV | 139.000 | 3.1 | 6.6 |
5 | Kanal D | 110.000 | 2.4 | 5.2 |
Audienţa posturilor TV de duminică, 29 octombrie, pe intervalul iUmor, la nivel NAŢIONAL, URBAN şi pe publicul COMERCIAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.062.000 | 5.9 | 13.1 |
2 | Kanal D | 993.000 | 5.5 | 12.2 |
3 | Pro TV | 885.000 | 4.9 | 10.9 |
4 | Romania TV | 625.000 | 3.5 | 7.7 |
5 | DigiSport 1 | 570.000 | 3.2 | 7 |
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 651.000 | 6.7 | 14.1 |
2 | Pro TV | 539.000 | 5.5 | 11.7 |
3 | DigiSport 1 | 464.000 | 4.8 | 10.1 |
4 | Kanal D | 375.000 | 3.8 | 8.1 |
5 | Romania TV | 372.000 | 3.8 | 8.1 |
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 437.000 | 9.7 | 22.4 |
2 | Pro TV | 314.000 | 7 | 16.1 |
3 | DigiSport 1 | 209.000 | 4.7 | 10.7 |
4 | Prima TV | 138.000 | 3.1 | 7 |
5 | Kanal D | 102.000 | 2.3 | 5.2 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii